نماینده شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی با گرامی داشت حماسه نهم دی ماه ملت ایران در سال 88 گفت:هیچ فرد یا جریانی حق ندارد این حماسه را به نفع خود مصادره کند.

مجید جلیل سرقلعه در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان، گفت:اصلاح طلبان نیز در کنار موج خروشان ملت ایران در خلق حماسه نهم دی ماه 88 در صحنه حضور یافتند.
وی از حماسه نهم دی ماه به عنوان انقلاب سوم مردم ایران یاد کرد و افزود: حضور اصلاح طلبان نیز در خلق این حماسه پررنگ بود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان آغاز بررسی بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق، اظهار داشت:به گفته مسئولان دولت، این بودجه انقباضی است.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت مجلس از دولت منتخب مردم، افزود:نمایندگان نیز در بررسی بودجه سال آینده با دولت نهایت همکاری را انجام خواهند داد ولی لازم به ذکر است که به احتمال زیاد مجموع بودجه سال آینده در مجلس از 195هزار میلیارد تومان به 175هزار میلیارد تومان کاهش می یابد.جلیل سرقلعه با بیان اینکه تاکنون 25 تا 30 درصد بودجه سال جاری محقق شده است، افزود: مردم، نخبگان، دانشگاهیان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی نیز باید دولت را در تحقق شعارها و برنامه هایش کمک کنند.
وی با تاکید بر لزوم نظارت مجلس بر حسن اجرای امور و نظارت نمایندگان بر هدایت مسیر منابع انسانی و اعتبارات، افزود:دولت نیز باید با اجرای برنامه مدون در بخش های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی با دیپلماسی فعال در مسیر پیشرفت نظام گام بردارد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود با تاکید اینکه مردم در انتخابات 24 خردادماه، متفاوت رای دادند و برنامه های متفاوت نیز می خواهند، افزود:توسعه کشاورزی باید در دستور کار برنامه های مسئولان عالی کشور و استان چهارمحال و بختیاری قرار گیرد./س

 

برچسب ها: مصادره ، حماسه ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.