قم/

9 دی روز خروش خودجوش ملت در مقابله با فتنه

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: 9 دی به عنوان آینه تمام نمای بصیرت ملت در برابر ضدانقلاب و فتنه‌گران جلوه می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به فرارسیدن 9 دی اظهار کرد: این روز نماد بصیرت عاشورایی ملت ایران، صیانت از انقلاب اسلامی، روز خروش خودجوش ملت در مقابله با فتنه 88 و تجدید میثاق با ولایت بود.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی روز ماندگار در تاریخ انقلاب محسوب می‌شود و مردم با حضور میلیونی خود در صحنه در برابر ضد انقلاب و فتنه‌گران داخلی این روز را تثبیت کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت 9 دی تصریح کرد: صاحبان اصلی انقلاب و توده‌های میلیونی ملت با هوشمندی و بصیرت هنگامی که مشاهده کردند دشمنان نظام، انقلاب و ضدانقلاب طرح براندازی نظام را طراحی کرده‌اند، به صحنه آمدند و ثابت کردند که در شرایط سخت نیز پای انقلاب و نظام هستند.

وی یادآور شد: در واقع 9 دی عکس‌العمل ملت در برابر فتنه 88 بود و این عکس‌العمل ناشی از دیده‌بانی و پیگیری ملت و وفاداری ملت نسبت به آرمان‌های امام و شهدا بود.

کعبی ادامه داد: در جریان فتنه 88 شعارهای هنجار شکنانه‌ای علیه امام و عاشورا سر داده شد، شعارهایی علیه اسلامیت نظام سر دادند و حرمت عاشورا را شکستند، در این شرایط ملت به مثابه دریای توفنده به صحنه آمد و فتنه را خاموش کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حوادث فتنه 88 شاخصی برای وفاداری به نظام، ‌ولایت فقیه و قانون اساسی بود و ملت و مسئولان نظام با سلایق گوناگون سیاسی در برابر فتنه‌گران ایستادند و اجازه ندادند که حوادث سال 88 تکرار شود.

وی یادآور شد: 9 دی به عنوان آینه تمام نمای بصیرت ملت در برابر ضدانقلاب و فتنه‌گران جلوه می‌کند.

کعبی عنوان کرد: اگر افراد با سلایق گوناگون سیاسی به نظام وفادار هستند امروز یکی از شاخصه‌های حضور انقلابی محکومیت فتنه است که در این زمینه باید نسبت به فتنه و فتنه‌گران روشنگری کرد.

وی خاطرنشان کرد: فتنه‌گران دنبال فروپاشی هویت و ایجاد اختلاف و دودستگی بین صفوف ملت بودند بنابراین همه جریان‌های سیاسی باید فتنه را محکوم کنند و از طرفی باید به صحنه بیایند و 9 دی را گرامی بدارند./س

برچسب ها: قم ، نه ، دی ، خروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.