مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آمل، از تخریب حدود 15هزار مربع عرصه های ساخت وسازهای شده غیرکشاورزی در زمین های کشاورزی بخش مرکزی از توابع این شهرستان در راستای حفظ این بسترکشاورزی خبر داد.

امینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ گفت: در مجموع در هفتمين مرحله اجرای طرح قلع و قمع بناهاي غيرمجاز در زمین های کشاورزي روستاي "حسين آباد " از توابع بخش مرکزي شهرستان آمل، متخلفان حدود 15هزارمتر زمین های کشاورزی این روستا را در هشت قطعه تفکیک واقدام به ساخت وسازهای غیرمجاز کرده بودند.

وی افزود: تخریب واحدهای ساخت وساز شده در زمین کشاورزی با حضور نمايندگان فرمانداری، دادستانی، بخشداری، نيروي انتظامي و اداره های راه ، برق و جهاد کشاورزي شهرستان آمل انجام شد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: البته در حين اجراي حکم و عمليات قلع و قمع از سوي ساخت و سازکنندگان غيرمجاز ممانعت شده و درگيري نسبتاً شديدي رخ داد،که با دخالت نيروي انتظامي حاضر در صحنه جلوگيري شد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آمل یادآورشد: جلوگيري از هرگونه ساخت و ساز غيرمجاز در زمین های کشاورزي و صيانت از بستر توليد در شهرستان آمل از الويت هاي اصلي مديريت جهاد کشاورزي شهرستان ایت وبا هماهنگي دستگاههاي ذيربط این طرح ادامه دارد.درشهرستان آمل با بیش از 50هزارهکتار سطح زیرکشت، سالانه بیش از یک میلیون تن انواه محصولات کشاورزی تولید وبه بازارهای مصرف داخل وخارج از کشور ارسال می شود./س
/انتهای پیام
برچسب ها: تخریب ، عرصه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.