نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت گفت: نمایندگان مجلس هرگز اجازه تضییع حقوق هسته‌ای کشورمان را نخواهند داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران زهره طبیب‌زاده اظهار داشت: بر اساس قانون وکلای ملت وظایف و اختیاراتی دارند و قسم خورده‌اند که در راستای تحقق منافع کشور و احقاق حقوق مردم تمام تلاش خود را به کار بندند.

وی تصریح کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم ستم‌شاهی و سرسپرده طاغوت با حضور آگاهانه در صحنه، اهداف و آرمان‌هایی را پیگیری کرده و این امر موجب سربلندی و عزت ایران اسلامی در جهان شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به توطئه کشورهای غربی برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشورمان گفت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نمی‌خواهند اهداف و آرمان‌های ملت ایران محقق شده و به همین دلیل طی سال‌های اخیر تمام توان خود را برای ایجاد مانع در راه پیشرفت و توسعه کشورمان به میدان آورده‌اند.

* ایران هیچ فعالیت پنهان هسته‌ای ندارد

طبیب‌زاده گفت:‌ نمونه روشن این سنگ‌اندازی مربوط به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای است و در این زمینه هیچ فعالیت و کار پنهانی و مخفی انجام نداده‌ایم.

وی افزود: بارها از سوی ماموران رسمی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان بازدید شده و در گزارش‌های آژانس عدم انحراف ایران مورد تاکید قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دست‌یابی به دانش کامل هسته‌ای از جمله حقوق مسلم ایران است که در معاهدات و قوانین بین‌المللی به رسمیت شناخته شده و مردم ما برای دست‌یابی به این حق تلاش بسیاری داشته‌اند.دولت و مسئولان ارشد نظام طی سال‌های اخیر پیگیر احقاق این حق بوده‌اند و مذاکرات گسترده‌ای با کشورهای غربی، مسئولان آژانس و به ویژه اعضای 5 + 1 در این رابطه داشته‌اند.

وی تاکید کرد: همچنین مجلس شورای اسلامی که نمایندگان آن با رای مستقیم مردم انتخاب شده‌اند، بر اساس قانون وظیفه دارند تا از حقوق کشور دفاع کرده و در این حوزه نیز مجلس با قاطعیت از تداوم فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای دفاع کرده و اجازه تضییع این حق را به احدی نخواهد داد.

طبیب‌زاده در پایان اظهار داشت: نمایندگان مجلس به طور جدی مذاکرات ایران با 5 + 1 در مورد پرونده هسته‌ای کشورمان را رصد کرده و با تمام توان از حقوق ملت در این حوزه دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/م


برچسب ها: هسته ای ، حقوق ، ملت ، آژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.