رییس ستاد اجرایی کانون وبلاگ نویسی جشنواره شکوفا از راه اندازی باشگاه وبلاگ نویسان در این منطقه يك خبر داد.

مجتبی یزدانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: وبلاگ نویسی یکی از کانون های هفتگانه جشنواره شکوفا است که با فعال سازی آن زمینه برای تربیت شهروندان الکترونیک آینده و برنامه ریزی بهتر و دقیق تر مدیریت شهری در جهت رفع مشکلات شهروندان فراهم می شود.

وی تصريح كرد: بر اساس توافقات صورت گرفته در دبیرخانه کانون وبلاگ نویسی جشنواره شکوفا قرار است باشگاه وبلاگ نویسان و همچنین سایت وبلاگ نویسی در این منطقه راه اندازی  شود تا فعالیت های وبلاگ نویسان تهرانی عضو این کانون به صورت یکپارچه و هماهنگ صورت گیرد.

وي گفت: از جمله اهداف جشنواره وبلاگ نویسی شکوفا، تقویت جایگاه پیشتاز وبلاگ نویسی ایرانیان در جهان، ارتقای سطح دانش فنی وبلاگ نویسی در کشور ، تبدیل فضاهای تهدیدکننده عرصه وبلاگ نویسی به فضاهای فرصت، جریان سازی وجهت دهی به تولید محتوا در وبلاگستان فارسی و تقویت فضای وب فارسی با تولید محتوای سالم و مفید،  ایجاد فرصت برای گفتگو میان شهروندان و شناسایی استعدادهای برتر در حوزه های مختلف به منظور استفاده در بخش های مربوطه در مدیریت شهری به شمار می رود.
 
وی با اشاره به محورهای جشنواره وبلاگ نویسی شکوفاخاطرنشان كرد: تمامی وبلاگها در 10 گروه شهری و محیط زیست،  فرهنگی – ادبی- هنری، مذهبی  و دینی، ورزش و سرگرمی، روزنویسی و خاطره نویسی، عکس(فتوبلاگ)، علمی، فناوری، اجتماعی  و اقتصادی دسته بندی می شوند.

یزدانی با اعلام برگزاری دومین جشنواره وبلاگ نویسی شکوفا در 3 سطح محله ای، منطقه ای و نهایی در شهر تهران، خاطرنشان کرد: محدودیتی در زمینه ثبت نام در کانون های وبلاگ نویسی وجود نداشته و همه رده های سنی، جنسیتی و تحصیلی به صرف داشتن یک وبلاگ با هر زمینه و موضوعی می توانند در جشنواره وبلاگ نویسی مشارکت داشته باشند.
 
وی افزود: شهروندان می توانند برای شرکت در این جشنواره از طریق عضویت در کانون های وبلاگ نویسی محلات شهر تهران که  فرم عضویت آن بر روی پرتال شکوفا http://blog.mytehran.ir/ قرار داده شده ثبت نام کرده و یا مستقیما به سراهای محلات در مناطق مختلف شهرداری تهران مراجعه کنند.
انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، وبلاگ ، شکوفا ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار