شهردار منطقه 22گفت: تا پايان امسال 350 هزار اصله درخت در بوستان جنگلي چيتگر و عرصه هاي جنگلي حاشيه شمالي بزرگراه شهيد خرازي به همت شهرداري منطقه 22 ، واكاري مي شود.

حسين مرادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: عمليات واكاري از سوي اداره فضاي سبز حوزه امور شهري و محيط زيست منطقه از ابتداي امسال آغاز شده و در آن از درختان و گونه هاي متناسب با محيط استفاده مي شود. هدف از اجراي اين عمليات تكميل عرصه هاي جنگلي و افزايش پوشش جنگلي در قطب تفريحي گردشگري پايتخت است.
 
وي تصريح كرد:اين عمليات اكنون در فاز يك و 2 بوستان جنگلي چيتگر با كاشت 177 هزار اصله نهال در حال اجراست و با پيشرفت بيش از 70 درصد همراه است.

وي گفت:ادامه اين عمليات نيز به منظور كاشت بيش از 150 هزار اصله نهال جديد در عرصه هاي جنگلي شمال بزرگراه شهيد خرازي از محدوده وردآورد تا بوستان جنگلي لتمال كن  و در ارتفاعات 1400 تا 1800 متر بزودي آغاز مي شود تا شهروندان از ابتداي سال 93 ، تولد بهار سبز و زيبايي را در اين محدوده از تهران شاهد باشند.
 
وي خاطرنشان كرد:انواع درختان جنگلي نظير كاج تهران، توت نرك، ارغوان، سرو، زيتون تلخ، پالونيا و ... از جمله درختاني است كه طي عمليات واكاري در اين عمليات كاشته خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: اصله ، جنگل ، تفریحی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار