برخی مدیران سازمان عشایر کشور با حضور در منطقه عشایری رستم فارس و بررسی مشکلات مردم این منطقه یادآور شدند : توجه به معیشت و رفع چالش های موجود در مناطق عشایری کشور از اصلی ترین اهداف سازمان امور عشایری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ صفدرزادگان معاون عمران و توسعه سازمان عشایر کشور، داوردان مدیر کل عمران و امور زیربنایی سازمان عشایر و ترابی مدیر کل طرح و برنامه سازمان امور عشایر کشور از طرحهای عمرانی نیمه تمام در مناطق عشایری شهرستان رستم از نزدیک بازدید کردند.


فائز چراغ سحر فرماندار شهرستان رستم در حاشیه این بازدید با ابراز خرسندی از حضور مسوولان سازمان عشایری کشور به شهرستان رستم، گفت : خدمت رسانی برای تسهیل در امور معیشتی قشر محروم جامعه نوعی عبادت است و هر شخصی که در این مسیر قرار گیرد باید شکرگزار خداوند باشد.

وی با اشاره به خدمات انجام شده برای رفع مشکلات عشایری در زمینه جاده های دسترسی به یردهای ییلاق و قشلاق، آبرسانی، بهداشت و درمان و تأمین امنیت عشایری را یکی از اهداف بزرگ دولت دانست.

چراغ سحر افزود: عشایر این منطقه در شرایط دشواری به لحاظ امکاناتی به سر می برند که حمایتهای لازم به این اقشار مولد می تواند در تقویت بنیه اقتصادی کشور بدنبال داشته باشد/س.

انتهای پیام/


برچسب ها: عشایری ، کشور ، رفع ، چالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.