رئیس دفتر محیط زیست شهرداری منطقه 8 از آموزش کاهش آلودگی هوا در سرای محله تهرانپارس خبر داد.

پیمان مکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: دفتر محیط زیست با توجه به بروز پدیده آلودگی هوا در کلان شهرها به ویژه تهران و اهمیت داشتن راههای مبارزه جدی با آلودگی هوای تهران و همجنین افزایش آگاهی شهروندان نسبت به خطری که سلامتی افراد جامعه و نسل های بعد را تهدید می نماید ، اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی در سرای محله تهرانپارس کرد.

وی افزود: در این کلاس آموزشی که با حضور کارشناس محیط زیست انجام شد در خصوص افزایش سطح آگاهی  شهروندان در زمینه مبارزه با آلودگی هوا با موضوعاتی نظیر آلاینده های هوا چه مواردی هستند ، چه زیان هایی دارند ، راه های کاهش و مقابله با آن و نقش شهروندان در این امر خطیر پرداخته شد و100 جلد کتب آموزشی مرتبط نیز به آنان ارائه شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با جانوران مضر شهری در سرای محله وحیدیه گفت: دفتر محیط زیست در راستای جلب مشارکت شهروندان منطقه و افزایش سطح آگاهی و چگونگی برخورد با این معضل شهری اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع جلوگیری از ورود موش به داخل اماکن مسکونی در سرای محله وحیدیه کرد.

مکی خاطر نشان کرد:  توزیع 20 نسخه بروشور اطلاع رسانی مرتبط با موضوع فوق نیز در بین شهروندان حاضر از دیگر فعالیت های کارشناسان دفتر محیط زیست در این کارگاه آموزشی بود.
انتهای پیام/
برچسب ها: کلاس ، آموزشی ، کاهش ، آلودگی ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار