کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های ملی زیر 22 سال ایران و کره جنوبی در مرکز همایش های جزیره کیش برگزار شد.

یه گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سرمربي تيم ملي زير 22 سال کره جنوبي گفت: چمن ورزشگاه و آب و هوای کيش خیلی خوب است. من تاکنون 4 بار با تيم ملي کره به ايران آمده ام ولي چمن ورزشگاه کيش بهترين چمني بوده که تاکنون در ايران ديده‌ام.

وی در خصوص دیدار فردا مقابل ایران گفت: مي‌خواهيم با ارائه يک بازي خوب مقابل ايران که يکي 3تیم برتر آسيا است خود را برای بازی های قهرمانی آسیا آماده کنیم. البته  سطح فوتبال ايران و کره يکي است ولي فاصله فوتبال کره و ايران با سطح جهاني فاصله دارد و اميدواريم در سال‌هاي آينده بتوانيم اين فاصله را کم کرده و جزو مدعيان جهان قرار گيريم.

سرمربي زیر 22سال های ایران در ادامه گفت: ايران، کره و ژاپن بهترين‌هاي فوتبال آسيا هستند و ما در بازي فردا مي‌خواهيم با مرور تاکتيک‌هاي خود به يک بازي منطقي روي آوريم و ضمن اينکه به کسب پيروزي در اين ديدار چشم داريم.

سرمربي کره جنوبي در ادامه افزود: نسبت به کسب عنوان قهرمانی در بازي‌هاي آسيا امبدوار هستم و با نمايشي که فردا از خود نشان خواهيم داد اين موضوع را به اثبات خواهيم رساند. در دو بازي که مقابل ايران برگزار خواهيم کرد به بهترين ترکيب خواهيم رسيد و به نظر من قوي‌ترين حريف ما در اين بازي‌ها ميزبان مسابقات يعني عمان به شمار مي‌آيد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار