تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آستانه هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتسال توان و آمادگی خود را در دیدار تدارکاتی با تیم شهید رئیس کرمی محک می‌زند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم فوتسال ماهان تندیس قم پیش از اینکه جمعه این هفته در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میهمانی شهرداری ساوه بروند در دیداری تدارکاتی محک خواهند خورد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با مصاف خارج از خانه مقابل تیم شهرداری ساوه آغاز می‌کند که بازی تدارکاتی خود با تیم فوتسال شهید رئیس کرمی یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ دسته اول فوتسال قم را امروز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کند.

این در حالی است که پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ایستگاه آغازین نیم فصل دوم خود، از جمعه سیزدهم دی‌ماه وارد هفته چهاردهم خود می‌شود و نماینده قم که در نیم فصل اول لیگ پانزدهم بر خلاف فصل گذشته، نتوانسته انتظارات را برآورده کند در 13 بازی آینده خود به دنبال کسب نتایجی به مراتب بهتر از نیم فصل اول است.

در حالی که در بالای جدول رده‌بندی تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز ادامه دارد، در انتهای جدول رده‌بندی نیز سه تیم راه ساری، زمزم اصفهان و عملیات غیرصنعتی ماهشهر برای فرار از جمع فانوس به دست‌ها تلاش می‌کنند و فعلاً تیم ماهان تندیس حاشیه امنیت دارد اما این تیم باید به دنبال کاهش اختلاف خود با تیم‌های بالای جدول و افزایش فاصله با قعرنشین‌ها باشد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته سیزدهم و پایانی از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه مقابل منصوری قرچک قرار گرفت و با 2 گل به این تیم باخت تا نیم فصل اول را با کسب رتبه نهمی تمام کند.

این بازی در حالی با برتری 2 بر صفر میزبان به پایان رسید که تیم فوتسال ماهان تندیس قم بدین ترتیب هفت بازی از 13 مسابقه نیم فصل خود را باخت و با کسب پنج پیروزی و یک تساوی به همراه هفت باخت 16 امتیازی باقی مانده و باید در هفته اول دور برگشت روز جمعه سیزدهم دی‌ماه در سالن فجر ساوه در میهمانی شاگردان سید مهدی ابطحی در تیم فوتسال شهرداری ساوه حضور یابد.

در شرایط فعلی جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال ماهان تندیس قم با 16 امتیاز در رده نهم است و بعد از بازی خارج از خانه هفته چهاردهم در روز جمعه 13 دی‌ماه با تیم شهرداری ساوه، در خانه پذیرای تیم زمزم اصفهان خواهد بود و سپس راهی اهواز می‌شود تا در مقابل تیم حفاری این شهر صف‌آرایی کند./س

برچسب ها: قم ، مصاف ، ماهان ، تندیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.