رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی تصویب طرح رئیس جمهور در سازمان ملل برای مقابله با افراطی گری را نشان اندیشه های والای اعتدال گرایانه جمهوری اسلامی دانست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،هادی شوشتری با اشاره به تصویب طرح رییس جمهور در سازمان ملل برای مقابله با افراطی گری گفت: تصویب دیدگاه دکتر روحانی در سازمان ملل می تواند جریان هایی که در سال های اخیر به جنگ طلبی و درگیری فیزیکی درمنطقه منجرشده خنثی کرده و مهم تر از آن جایگاه و دیدگاه ها منفی و غیر واقعی در مورد ایران را تضعیف کند.

عضو مجمع نماندیگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: رییس جمهوری دولت یازدهم به خوبی توانست منویات رهبر معظم انقلاب و خواست نمایندگان را در سفر به نیویورک منعکس کند.

شوشتری با بیان این که مسئولیت و وزارت امور خارجه در دولت جدید در دست افراد کاردان است، گفت:تصویب این قطعنامه دستاوردهای مختلفی در حوزه های گوناگون به ارمغان آورده و موجب ارتقاء جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد شد.

وی با بیان این که رویکرد جامعه جهانی به سیاست های دولت تدبیر و امید مثبت است،تصریح کرد: رییس جمهور با ارایه طرحی مبنی بر نفی خشونت و افراط گری و داشتن جهانی عاری از خشونت بدرستی موضع نظام جمهوری اسلامی ایران را در معرض قضاوت عمومی قرار داد.

این نماینده مردم در مجلس نهم هم چنین تاکید کرد: با توجه به این که در سال های اخیر ایران در جامعه جهانی کشوری خواهان جنگ، نزاع و دستیابی به سلاح هسته ای برای درگیری و منازعات القا شده ، تصویب طرح پیشنهادی رییس جمهوری با عنوان قطعنامه ماهیت حقیقتی کشورمان را به دنیا نشان می دهد.

رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با بیان این که تصویب این طرح پروژه های ایران هراسی و شیعه گریزی را در دنیا متوقف می سازد ،گفت:دولت و تدبیر و امید و در راس آن شخص دکتر روحانی با ارائه این طرح در سازمان ملل و به دنبال آن تصویب این طرح اندیشه های والای اعتدال گرایانه جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد./س

برچسب ها: رویکرد ، جامعه ، جهانی ، دولت ، تدبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.