‌وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و جمعي از فرماندهان و مديران نيروها‌ي مسلح درگذشت استاد پرورش را تسليت گفتند.‌

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، ‌‌‌سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان و جمعي از فرماندهان و مديران ارشد نيروهاي مسلح با صدور پيامي، درگذشت استاد علي‌اكبر پرورش را تسليت گفتند.

در اين پيام آمده است: ‌‌‌خبر درگذشت عارف مجاهد، عالم پارسا و ستاره درخشان سپهر اخلاق، سياست‌ورزي و ولايتمداري، يار وفادار امام و رهبري مرحوم استاد سيد‌علي‌اكبر پرورش موجب تأثر و تالم فروان گرديد.

هنوز فضاي ايران اسلامي به ويژه خطه شهيدپرور اصفهان از آواي رسا و شورانگيز و آكنده از شعور او عطرآگين است كه با قلبي مملو از عشق و معرفت به اهل بيت(ع) و با لساني صادق و بي‌آلايش مردم به ويژه جوانان و دانشجويان را به قيام و ايستادگي در راه خدا، بر‌اندازي طاغوت و استقرار حاكميت اسلام فرا مي‌خواند.

آن مرحوم كه به راستي از السابقون نهضت امام خميني(ره) بود پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي نيز علم و دانش خويش را به عرصه عمل آورد و با نقش‌آفريني و پذيرش مناصب اجرايي، قانونگذاري و عضويت در شوراي عالي دفاع منشاء خدمات درخشاني گرديد.

عاقبت تقدير اين گونه رقم خورد كه آن مبلغ آيين محمدي و پرچمدار مكتب علوي در ايام حزن آل الله(ع) و در آستانه سالروز رحلت حضرت محمد مصطفي(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) كالبد جسماني را رها و به سوي جايگاه ابدي و محضر شهدايي كه پرورش‌يافتگان مكتبش بودند رهسپار گردد.

اينجانبان اين مصيبت را به پيشگاه مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي(مدظله العالي)، خانواده و شاگردان آن مرحوم و ملت قدرشناس ايران اسلامي به ويژه مردم بصير و هميشه در صحنه اصفهان تسليت عرض نموده، از خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات و براي همگان توفيق استمرار راه آن عزيز رفته به معراج را مسئلت مي‌نماييم.

اراتمندان آن مرحوم:

صفوي، دهقان، حجازي، قرباني، مبلغ، شمشيري، اسلامي، تميزي، فضائلي، ميراحمدي، دقيقي، مظفري‌نيا، كلانتري، مخملباف، مهرعليان، رفيعي، تقي‌زاده و منطقي ‌

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار