مسعود کیمیایی در اجرای نمایش‌نامه خوانی "دو دولقک و نصفی" گفت: هنرمند احتیاج به کمک ندارد بلکه ما نیازمند کمک هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، شب گذشته نمایش نامه خوانی "دو دلقک و نصفی" به کارگردانی مسعود کیمیایی با اجرای صابر ابر، نگار جواهریان، علی سرابی در سالن اصلی تئاتر شهر به اجرا رفت و چهره هایی چون رضا کیانیان، رامبد جوان، جواد عزتی، بهنوش بختیاری، رضال ثروتی، سجاد افشاریان، رضا مولایی، اشکان خطیبی، محمدرضا طالقانی( پیشکسوت کشتی) و حمید استیلی در این سالن حضور داشتند.

قبل از شروع نمایشخوانی جلال تهرانی"نویسنده و کارگردان تئاتر" ضمن فرهنگی خواندن این حرکت برای درمان مجید بهرامی گفت: هزینه گیشه این نمایش نامه خوانی برای این بازیگر یک حرکت فرهنگی است و خواهش دارم عنوان این کار را کمک یا خیریه نگذارید.

وی ادامه داد: مجید بهرامی نیز خود به صورت نمادین در این مراسم حضور دارد و حالش نیز خوب است.
در ادامه نمایش نامه خوانی "دو دلقک و نصفی" با خوانش صابر ابر، نگار جواهریان، علی سرابی آغاز شد و به مدت یک ساعت و نیم به طول انجامید و بعد از اجرا نیز مسعود کیمیایی کارگردان سینما که کارگردانی این کار را به عهده داشت در این مراسم عنوان کرد: اصلا نمی دانم راجع بیماری مجید بهرامی چه چیزی بگویم اما معتقدم هنرمند احتیاجی به کمک ندارد و هیچ وقت درد نمی کشد چراکه با شناخت بدی ها در برابر درد ها قوی شده است.

وی ادامه داد: هنرمند نیازمند کمک نیست و به اعتقادم ما محتاج کمک هستیم.

در پایان مراسم مجید بهرامی به همین مناسبت نامه‌ای را ارسال کرده بود که رضا کیانیان این نامه را خواند. متن نامه بدین شرح است:

«خانم ها، آقایان سلام، من یک کودک تئاترم. نامم مجید بهرامی است. آنجا که شما نشسته اید نامش تئاتر است یک تاریکی بی انتها که خورشید در آن سرد و خاموش شده است و شما تماشاگران هستید که به انتظار نشسته بر گدازه های سرد شده ی خورشید و شن های ساحلی کف آلود در شب کشتی شکستگان.

من بیمارم خرچنگ بد ذات دوباره مرا به ستیز خوانده شما دوباره دور هم جمع شده اید به یاد من و به امید من و من به خودم می گویم ای مرد، ای مرد گنده گریه نکن تئاتر اتاقی است تاریک از گدازه های سرد و خورشید که در آن قومی جمع می شوند تاریخی را تسکین دهند تا دردی را درمان کنند.
این رنج های بی پایان را دردهای بی درمان را تئاتر نجات ماست، شفای ماست، آخرین امید ماست. در میانتان نفس می کشم و با فروتنی دوستتان دارم.

مجید بهرامی کلینیک پیوند مغز و استخوان آلمان »

گفتنی است؛ جمعیت بسیاری از مردم در مراسمی برای درمان هزینه بیماری مجید بهرامی تهیه شده بود، حضور داشتند به طوری که برخی ها ایستاده و یا نشسته بر روی پله‌های سالن نمایش نامه خوانی را تماشا می کردند و با تشویق های مکرر خود از بازیگران نسبت به این نمایش رضایت نشان دادند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.