موسسه آمار فدرال آلمان اعلام کرد، کسری بودجه این کشور در نه ماه نخست 2013 میلادی به بیش از 28/7 میلیارد یورو رسیده است.بر اساس این گزارش میزان درامدهای بودجه دولت آلمان و 16 ایالت این کشور در نه ماه نخست 2013 میلادی 28/7 میلیارد یورو کمتر از میزان هزینه‌های آن بوده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپرس تی وی ، آمارهای منتشر شده همچنین نشان می دهد که کسری بودجه آلمان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 5/1 میلیارد یورو افزایش داشته است. گزارش دیگری نیز نشان می دهد که بیش از 13 میلیون نفر در آلمان در آستانه فقر اقتصادی قرار دارند.مرکز تحقیقات اقتصاد و بازرگانی انگلیس نیز در تازه‌ترین تحقیق خود پیش بینی کرد، میزان تولید اقتصادی این کشور تا سال 2030 میلادی از آلمان و فرانسه دو اقتصاد بزرگ اروپا بیشتر خواهد شد و انگلیس به بزرگترین اقتصاد اروپایی تبدیل می شود.

 این گزارش حاکی است، اگر منطقه یورو با فروپاشی روبرو می‌شد این مساله به نفع آلمان بود و انگلیس تا سال‌ها نیز نمی‌توانست بر آلمان پیشی بگیرد. این مرکز تحقیقاتی انگلیس همچنین مدعی شد، اگر انگلیس عضو اتحادیه اروپا نبود به رشد اقتصادی به مراتب بالاتر و سریعتری دست پیدا می‌کرد.گرچه تاثیرات منفی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در کوتاه مدت سخت و دردناک خواهد بود ولی این مساله در بلند مدت منافع زیادی برای اقتصاد این کشور خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار