سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی تهران از برخورد شدید یک دستگاه کامیون با خودروی پراید و کشته شدن دو تن در بزرگراه فتح خبر داد.

 
جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت 22:20 دقیقه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از برخورد دو دستگاه خودرو در شرق به غرب بزرگراه  فتح بعد از سه را شهریار مطلع شد و بلافاصله ایستگاه 59 و گروه نجات 7 عازم محل حادثه شدند. 

وی ادامه در این حادثه یک دستگاه کامیون حامل خاک و مصالح با یک دستگاه خودروی پراید برخورد می کند که در پی این برخورد خودروی پراید و کامیون به حاشیه بزرگراه کشیده می شوند،‌خودروی پراید داخل جوی آب می افتد و بخشی از کامیون نیز روی خودروی پراید واژگون می شود.  
 
ملکی اظهار داشت: دو تن از سرنشینان در خودروی پراید محبوس شده بودند که آتش نشانان پس از ایمن سازی افراد محبوس شده از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه در معاینات اولیه مرگ آقا و خانم میان سال تایید شد.  
 
عملیات در ساعت 10 دقیقه بامداد به پایان رسید. 

همچنین سرهنگ جهانی معاون آموزشی و ترافیک راهور تهران بزرگ درباره این حادثه گفت: در بزرگراه فتح جاده قدیم کرج درمسیر شرق به غرب قبل از پل شهریار ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته یک دستگاه سواری پراید که در حال گردش به راست بود در این هنگام کامیون کمپرسی با پراید برخورد کرده و سواری پراید از مسیر خود واژگون شد که متاسفانه در پی وقوع این حادثه 2 سرنشین سواری پراید دردم کشته و 1 تن مجروح که به بیمارستان منتقل شد.  
 
این مقام مسئول انتظامی در خاتمه افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس بی احتیاطی راننده سواری پراید نسبت به کامیون اعلام شده است.  
انتهای پیام/
برچسب ها: بامداد ، کامیون ، مصالح ، پراید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۲:۲۷ ۰۸ دی ۱۳۹۲
سلام
خسته نباشید
خبرهای خیلی خوبی دارید ولی فکر کنم عکس این خبر با خبر دیگه جابجا گذاشتید
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۲۷ ۰۸ دی ۱۳۹۲
كاربر گرامي با سلام

عكس تزييني ميباشد
آخرین اخبار