دادگاه بدوی شهر طنجه در شمال مغرب جمعه شب یکی از اعضای جنبش اعتراضی " بیستم فوریه " را به اتهام توزیع مواد مخدر به چهار ماه حبس محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه؛ "منعم مساوی" عضو جنبش بیستم فوریه در شهر طنجه در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری فرانسه گفت:‌« سعد الزیانی همچنین به پرداخت غرامت به ارزش دو هزار درهم ( صد و هشتاد یورو ) محکوم شد. الزیانی که یک سال است از زندان آزاد شده است در جلسه محاکمه اش همه اتهامات را رد و تاکید کرد برای امرار معاش و کسب روزی فقط سیگار می فروشد نه چیز دیگری.»
"مساوی" افزود مقامات مغربی چندین سال قبل گذرنامه الزیانی را هنگام بازگشت از لیبی گرفتند و دیگر به وی اجازه ندادند کشور را ترک کند. بنابراین مجبور شد همسرش و فرزندانش را که هنوز در لیبی به سر می برند رها کند. الزیانی احساس می کند در حق وی ظلم شده است و هیچ شغلی ندارد.
دادگاه بدوی طنجه در تاریخ بیست و نهم اوت سال 2012 نیز همین فعال ( سعد الزیانی ) را به سه ماه حبس و پرداخت غرامت به میزان سی هزار یورو به علت همین اتهام محکوم کرد.
 این نخستین بار نیست که مقامات مغربی یکی از اعضا و فعالان جنبش اعتراضی بیستم آوریل را بازداشت و به اتهام توزیع مواد مخدر به زندان محکوم می کند.
برچسب ها: حبس ، جنبش ، عضو ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار