مدير عامل تراكتورسازي تبريز گفت: تاكنون هيچ ابلاغيه‌اي از سوي فدراسيون در مورد برگزاري بازي تراكتور- نفت در مسجد سليمان داده نشده است.

حميد زيني‌زاده، مدير عامل تراكتورسازي تبريز در خصوص "محل برگزاري بازي تراكتور-نفت مسجد سليمان" به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما هم اكنون اهواز هستيم و قرار است همين جا در هتل اقامت كنيم و به هيچ وجه تاكنون هيچ ابلاغيه‌اي مبني بر برپايي بازي در مسجد سليمان به ما داده نشده است و چون ابلاغيه‌اي از طريق فدراسيون به دست ما نرسيده است قطعاً همين‌جا يعني اهواز بازي جام حذفي را انجام مي‌دهيم.

وي در خصوص احضار "مجيد جلالي" سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي نيز افزود: اگر كسي به كميته انضباطي احضار شود قطعا از طريق فكس و نامه‌نگاري به وي ابلاغ صورت مي‌گيرد اما هيچ ابلاغيه‌اي از طريق كميته انضباطي مبني بر حضور جلالي به اين باشگاه ارسال نشده است و اين خبر را رد مي‌كند به هرحال حاشيه هميشه اطراف تيم‌هاي بزرگ است و تيم ما نيز از اين قاعده مستثني نيست.

زيني‌زاده با اشاره به خبر درج شده مبني‌ بر بركناري جلالي نيز تصريح كرد: بايد با قاطعيت اعلام كنم كه از روش جلالي به عنوان سرمربي رضايت دارم و از او حلاليت مي‌خواهم و اگر حادثه‌اي رخ ندهد جلالي سرمربي تيم ما براي رويارويي با قدرتهاي همگروهي جام باشگاههاي آسيا خواهد بود.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز در خصوص دعواي نصرتي و علي كريمي گفت: خودتان قضاوت كنيد در هر خانواده‌اي درگيري رخ مي‌دهد واين بحث نيز مهم نبوده مطمئنا درون خانواده تراكتور حل مي‌شود.

وي با اشاره به بازي با نفت مسجد سليمان عنوان كرد: جام حذفي شرايط خاص خود را دارد و با يك باخت عملا تيم از گردونه مسابقات خارج مي‌شود بايد اين بازي را ببريم زيرا اگر پيروز نشويم هواداران اجازه ورود ما به تبريز را نخواهند داد.

زيني‌زاده در مورد انتصاب "رحمان ياوري" به عنوان مدير تيم عنوان كرد: البته ياوري مدير تيم نيست بلكه با حكم مديرعامل و با حفظ سمت (مسئول کانون هواداران تراكتور) به عنوان جانشين مدير تيم در تراكتورسازي به خدمت گرفته مي‌شود.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز در پاسخ به این سؤال که آيا قرار است بازي خداحافظي علي كريمي برگزار شود؟ تصريح كرد: مگر قرار است علي كريمي خداحافظي كند؟ علي كريمي بازيكن بسيار متعصبي است كه براي موفقيت تيم تراكتور زحمات زيادي كشيده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۵۲ ۰۸ دی ۱۳۹۲
رو اینترنت خوندن که چون تو مسجد سلیمان امکانات پخش تلویزیون وجود نداره(!!!) بازی تراختور - مسجد سلیمان پخش نمیشه .. اگه زیرساختهای اولیه رو ندارن مجبورن میزبانی کنن؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار