رافائل كاسترلو: تلاش مي‌كنيم كه به مسابقات جهاني قطر صعود كنيم و اين كار بايد قدم به قدم صورت گيرد.

رافائل كاسترلو سرمربي تيم ملي هندبال ايران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: براي حضور در مسابقات جام جهاني قطر كه سال 2015 در اين كشور برگزار خواهد شد بايد سعي و تلاش زيادي انجام دهيم و قدم به قدم به جلو حركت كنيم و با هوشياري و درايت بازيكنان از گروه خود صعود كنيم.

وي تصريح كرد: براي قضاوت در مورد اينكه در گروه خود چه رتبه كسب خواهيم كرد خيلي زود است بايد به رقابت‌ها (آسيايي بحرين) اعزام شويم و با حضور در مقابل حريفان تيم خود را محك بزنيم.

كاسترلو در ادامه گفت: متأسفانه تيم ملي ايران هيچ‌گاه به رقابت‌هاي جهاني صعود نكرده است كه اميدوارم اين موضوع در مسابقات امسال ميسر شود.

وي در خصوص بازي تداركاتي با تيم ملي تركيه گفت: ديدارهايي كه با تيم ملي تركيه انجام مي‌دهيم براي تيم ملي ايران مفيد است و خوشبختانه در نخستين ديدار با نتيجه 28 بر 27 برنده از زمين خارج شديم و اين موضوع مي‌رساند كه ملي‌پوشاني در شرايط خوبي به سر مي‌برند و روز به روز هماهنگ مي‌شوند.

رافائل كاسترلو اضافه كرد: تورنمنت قطر را در پيش داريم كه كمتر از 10 روز ديگر اعزام خواهيم شد و چند بازي دوستانه با تيم ملي اين كشور امارات و بحرين داشته باشيم البته يك مسابقه هم قبل از شروع رقابت‌هاي آسيايي بحرين با تيم ملي هندبال ژاپن برگزار خواهيم كرد.

وي گفت: ما در بازي‌هاي مردان آسيا در قرعه سختي حضور داريم و با تيم‌هاي عربستان، كره، چين، ازبكستان و بحرين هم‌گروه هستيم بايد مقابل اين تيم‌ها با قدرت بازي كنيم و امتيازات لازم را بدست آوريم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: در اين مدت اردوهاي خوبي براي ملي‌پوشان صورت گرفته است و به اندازه كافي بازي‌هاي تداركاتي مدنظر گرفته شده است و اميدوارم كه در رقابت‌هاي آسيايي بدون مشكل خاصي پيش برويم و در جايگاه مناسب بايستيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاسترلو ، هندبال ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار