سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر برنامه‌ریزی تاج به همین صورت پیش برود ما با انجام مسابقات مخالفیم و حاضر نیستم با این فشردگی به رقابت‌های لیگ برتر ادامه دهیم.

رحیم ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال گفت: ما با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر تا آخر امسال مخالف هستیم چرا که در اینصورت باید بازی‌ها را در غیاب سه بازیکن کلیدی خود انجام دهیم زیرا آن‌ها از دعوت شدگان به تیم ملی هستند. 

سرپرست تیم فوتبال نفت ادامه داد: اگر من و گل‌محمدی سرمربی تیم با این برنامه‌ پیشنهادی مخالفت کردیم به این دلیل است که سه تن از بهترین بازیکنان ما برای حضور در اردوهای تیم ملی زیر 22 سال دعوت شده‌اند و انجام بازی‌های تیم نفت بدون آن‌ها غیر ممکن است.

وی همچنین افزود: مخالفت ما علت خاصی ندارد فقط به دلیل این سه بازیکن است که اعتراض کردیم. تیم‌های دیگر یک یا نهایتاً دو بازیکن از بازیکنانشان به تیم ملی دعوت شده‌اند اما ما روی این بچه‌ها حساب کرده‌ایم وباید طبق برنامه‌ریزی پیش برویم.

ایرانیان خاطرنشان کرد: بیراوند، حاج محمدی و پورعلی گنجی سه بازیکن کلیدی و دعوت شده‌ی ما هستند تیم نفت تا اینجا توانسته نتایج خوبی در رقابت‌ها لیگ برتر کسب کند بنابراین نمی‌خواهیم از اینجای کار به بعد را به شکست ‌های پی در پی تن دهیم. 

باز هم گل‌محمدی سرمربی تیم باید نظر نهایی را بدهد و اگر او موافق باشد دیگر حرفی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تاج ، ایرانیان ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار