عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید فرصت های طلایی را در اختیار جوانان قرار دهیم تا نسل جوان ما توانمندی و اقتدار خود را ثابت کنند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران مجتبی رحماندوست افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی و سال های جنگ تحمیلی جمعیت جوان کشور، پیشگام شدند و به مبارزه با استبداد پرداختند. حماسه جاویدان جوانان و شهادت آنها برای ارزش های والای اسلام و انقلاب بود.

وی تصریح کرد: اکنون ما می توانیم فرصت های طلایی را به جوانان اختصاص دهیم تا بار دیگر به جهانیان نشان دهیم که کشور ما جوانانی را در خود پرورش داده است که مقتدر هستند. ما هم باید نسل جوانمان را با ارزش های انقلاب بیشتر آشنا و همراه کنیم.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، شهر ری و شمیرانات با اشاره به مشکلات جوانان گفت: اشتغال و ازدواج دو اولویت و نیاز جوانان است که با هم ارتباطی تنگاتنگ و مستقیم دارند. جوان ما باید شغلی داشته باشد تا بتواند ازدواج کرده و زندگی خود و خانواده اش را تامین کند.

وی اظهار داشت: کشور ما دارای جوانان تحصیلکرده و سیستم های نوین صنعتی و اطلاعاتی و ارتباطی است. با این شرایط باید زمینه اشتغال برای نیروی جوان کشور مهیا شود. جوانان می توانند با توانمندی های نهفته ای که دارند کارهای بزرگ انجام دهند. باید به جوانان اختیار و قدرت انجام این کارها را بدهیم.

رحماندوست گفت: آموزش و اندوختن دانش علمی و تخصصی در کسب تجربه برای جوانان بسیار مهم و موثر است. جوانان ما البته باید به سمت هنر و ادبیات هم روی آورند تا فرصت های شغلی مختلف و مراتب بالاتری را از آن خود کنند.

برچسب ها: فرصت ، جوانان ، طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا ج
۱۴:۴۰ ۰۸ دی ۱۳۹۲
جوان این دوره تو آینده خودش هیچی نمی بینه نه اینکه آینده نداشته باشها.. اون نمی بینه ...چون برای آیندش برنامه ریزی نشده ...و هیچ راهنمایی هم نداره فقط می دونه باید تا 25سالگی درس بخونه تا 27 سالگی بره سربازی بعد 2سال دنبال کار خوب بگرده که میشه 29 سال بعد که رفت سرکار 4تا5 سال کار کنه که یه پولی برای ازدواج جمع کنه که شده 35 سالشو با این همه بدو بدو ای که اون کرده خودتون تصور کنید برای انتخاب همسر چقدر میخاد سخت بگیره به سلامتی 40 سالگی میره سر خونه زندگیش

حالا اینا همه به این بستگی داره که تو همه ی این مراحل از پس مشکلاتی مثل هزینه تحصیل و درمان و... بر بیاد که اینم بستگی به خانواده داره

پس به این نتیجه میرسیم که شرایط اصلا برابر نیست و ..........
آخرین اخبار