سرپرست تیم صبای قم گفت: سال گذشته در لیگ برتر نهم شدیم و اگر امسال رتبه ما یک رقمی شود، راضی هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، حسین نجاتی در خصوص شرایط تیم صبای قم پس از برد مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: با این برد از شرایط نسبتا بحرانی که داشتیم خارج شدیم البته برای ما بازی‌های پیش رو هم مهم هستند و ما باید نیم‌نگاهی هم به تیم‌هایی که پایین‌تر از ما قرار دارند، داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته ما از تیم توقع نداریم که به صدر جدول برود با این بضاعتی که داریم اگر بتوانیم در نیمه جدول قرار بگیریم کار بزرگی انجام دادیم. سال گذشته هم در لیگ برتر نهم شدیم و اگر امسال رتبه تیمی ما یک رقمی شود، خوب است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم درباره بازی‌های پیش‌روی این تیم در ادامه لیگ برتر هم افزود: بضاعت ما به گونه‌ای است که بازی با تیم‌های پشت سر برای ما حکم 6 امتیاز را دارد اگر بتوانیم همین تیم‌ها را ببریم در جدول بالا می‌آییم. ما با صدر جدول کاری نداریم همه نگاه ما تیم‌هایی پایین‌تر از خودمان است.

نجاتی در خصوص انتقادات هادی شکوری از بضاعت انسانی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: استخوان بندی تیم ما همان تیم پارسال است و فقط 3-4 بازیکن در ترکیب ما اضافه شدند که یکی از آنها روزبه چشمی است که امسال پدیده مسابقات شده و چند تیم او را می‌خواهند.

وی در مورد وضعیت سیدمهدی حسینی بازیکن دوپینگی تیم صبای قهم هم اظهار داشت: فعلا حدود 2 ماه است که او محروم شده و با گذشت زمان ما برای ترخیص محرومیت او اقدام می‌کنیم.حسینی بازیکن جوانی است اما توقع نداریم که از همین حالا بخشیده شود.

نجاتی در پایان در خصوص پرداختی پول به بازیکنان این تیم هم گفت: فعلا چیزی در حدود 2 ماه و نیم حقوق بازیکنان را به آنها پرداخت کردیم/س.

برچسب ها: قم ، شرایط ، بحرانی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.