مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: با برد مقابل گسترش فولاد استرس از تیم ما دور شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، رضا عنایتی در خصوص شرایط تیم فوتبال صبای قم برای بازی با سپاهان گفت: در حال حاضر همه‌چیز خوب است و با تمرینات خوبی که انجام می‌دهیم برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم تا 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه بازی در قم برگزار می‌شود اما چون تماشاگری برای بازی‌های ما نمی‌آیند میزبانی و میهمانی ما چندان فرقی ندارد اما با بردی که مقابل گسترش فولاد به دست آوردیم استرس از تیم ما دور شده و امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان دست پر از زمین خارج شویم.

مهاجم 9 گله تیم فوتبال صبای قم در مورد شرایط این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر هم افزود: شرایط تیم خوب نیست و ما باید برای نیفتادن مبارزه کنیم و تنها انتظاری که می‌توان داشت همین است.

عنایتی در خصوص اینکه گفته می‌شود صبای قم با فقر بازیکن مواجه است تصریح کرد: این موضوع در حیطه من نیست و به من ارتباطی پیدا نمی‌کند من بازیکن هستم و این موضوع در حیطه مربیان تیم است که درباره آن صحبت کنند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این هفته صبای قم مقابل سپاهان هم اظهار داشت: سپاهان همیشه سپاهان است این تیم یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است که شخصیت قهرمانی دارد. بازی سختی با سپاهان داریم اما ما باید عادت باخت را از تیم دور کنیم./س

برچسب ها: قم ، رضا ، عنایتی ، میزبانی ، میهمانی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.