نخستین لژیونر تیم ملی هندبال کشورمان گفت: به اندازه کافی بازی تدارکاتی برای تیم ملی کشورمان وجود ندارد و این مشکل اصلی است.

ایمان جمالی تخستین لژیونر هندبال ایران در مجارستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: متاسفانه بازی های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی در نظر گرفته نشده است واین مشکل اصلی است و این در حالی است که  بازی، بازیکن می سازد.

وی تصریح کرد: بنده نزدیک به 2 سالی است که در لیگ اروپا بازی می کنم در این کشور در 2 هفته 8 بازی انجام می دهند ولی برای تیم ملی در 2-3 ماه این کار صورت می گیرد و متاسفانه  مسابقات لیگ برتر نیز در تعطیلات به سر می برد.

جمالی در ادامه گفت: ما پتانسیل  جهانی شدن را داریم و خوشبختانه در اردوهای امسال بازیکنان خوبی حضور دارند و تمامی لژیونرها نیز هستند.

وی تاکید کرد: مدتی در ایران نبودم و یک هفته است که آمده ام به خاطر انجام بازی ها در لیگ برتر مجارستان کمی خسته  هستم و اندکی کم درد دارم باید برای انجام تست پزشکی کامل  به این کشور خواهم رفت و بعد از انجام آ در 10 روز آینده به ایران باز خواه گشت  تا در اردوها شرکت کنم.

جمالی گفت: برای حضور در تمرینات تیم ملی مشکل خاصی ندارم و براساس قانون فدراسیون جهانی باشگاه در زمان انجام دیدارهای رسمی تیم های ملی کشور باید به بازیکنان خارجی خود اجازه شرکت در تمرینات را بدهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هندبال ایران جزء قدرتهای برتر آسیاست و برای اینکه در قاره کهن بهتر از اینها نتیجه بگیریم باید بازی های تدارکاتی بیشتر در نظر بگیریم و با تیم های مطرح دنیا دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جمالی ، هندبال ، لژیونر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار