مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: خیمه شب بازی‌ای که با دستان خارجی اداره می‌شود / دستهای پشت پرده فساد مالی در ترکیه‎ چه کسانی هستند؟ ، منندز: باید آماده باشیم که دیپلماسی در قبال ایران به نتیجه نرسد/ سانتریفیوژهای بیشتر به این معنا است که ایران به دنبال تولید بمب اتم است! ،‌ صعود تاريخي پوند و كاهش 20 درصدي لير تركيه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


خیمه شب بازی‌ای که با دستان خارجی اداره می‌شود / دستهای پشت پرده فساد مالی در ترکیه‎ چه کسانی هستند؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/6/1875358_159.jpg

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه گفته است که هدف اصلی تفحص در خصوص فساد در این کشور خود اوست، وی تاکید کرد، تمام کسانی که او را هدف قرار داده اند به خواسته شان نخواهند رسید.

منندز: باید آماده باشیم که دیپلماسی در قبال ایران به نتیجه نرسد/ سانتریفیوژهای بیشتر به این معنا است که ایران به دنبال تولید بمب اتم است!
در پی اعلام ایران مبنی بر ایجاد نسل جدیدی از سانتریفیوژها در این کشور، نمایندگان کنگره آمریکا فشارها بر باراک اوباما برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران را افزایش داده‌اند.

اقدام اوباما به وتوي مصوبه احتمالي آينده کنگره علیه ایران، شکست تل آويو است
 رئيس پيشين موساد در مقاله‌اي نوشت: اقدام رئيس جمهور آمريکا در وتوي مصوبه احتمالي آينده کنگره اين کشور عليه ايران، شکست مضاعفي براي تل آويو خواهد بود.

شبکه قطری "الجزیره" ابزار گروههای تروریستی است
 نایب رئیس پلیس و امنیت عمومی دبی، شبکه قطری "الجزیره" را یکی از ابزارهای گروههای تروریستی توصیف کرد و هشدار داد هدف آن نابودی منطقه خلیج فارس است.

تردید کره جنوبی در ارسال محموله گاز اشک آور به بحرین
 سخنگوی دولت کره جنوبی احتمال موافقت این کشور با فروش گاز اشک آور به بحرین را ضعیف دانست و گفت: هنوز چنین تصمیمی اتخاذ نشده است.

نوسان شاخص بورس‌هاي جهاني+ جدول
 شاخص سهام بورس هاي جهان طي هفته اي كه گذشت با نوسان مواجه شده است.

رونمایی از ماکت دیوار آپارتاید بیت اللحم در کلیسایی در لندن
 یک کلیسا در مرکز لندن با پرده‌برداری از ماکت دیوار بتنی ساخت اسرائیل در شهر بیت لحم در کرانه باختری اشغالی تلاش کرده است میزان آگاهی‌ها درباره شرایط وخیم و اسفناک ساکنان این شهر کوچک فلسطینی را افزایش دهد.

نيروهاي امنيتي مصر وارد دانشگاه الازهر شدند
 در پي بروز ناامني هاي ناشي از تجمعات اعتراضي دانشجويان هوادار اخوان المسلمين در دانشگاه الازهر مصر، نيروهاي امنيتي اين کشور با هدف تامين امنيت برگزاري امتحانات وارد اين دانشگاه شدند.

صعود تاريخي پوند و كاهش 20 درصدي لير تركيه

 طي هفته‌اي كه گذشت پوند انگليس با صعود تاريخي در اين هفته مواجه بوده ودر پي حوادث تركيه لير واحد پول اين كشور با 20 درصد كاهش بدترين وضعيت تاريخي را تجربه كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار