سعد حريري رهبر جريان المستقبل لبنان، گفته است : دادگاه بين المللي ويژه لبنان در 16 ژانويه آغاز بكار خواهد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سايت خبري "النيل" رهبر جريان المستقبل لبنان گفته است : دادگاه بين المللي ويژه لبنان در شانزدهم ماه آينده تشكيل خواهد شد و اين ابتداي سقوط بزدلان است.

وي در گفتگويي كه با شبكه تلويزيوني " المستقبل " گفت : لبناني كه نخست وزير درگذشته رفيق حريري و وزير سابق دارايي "محمد شطح"  و همگان آرزوي آن را داريد ، همانطور كه مي‌خواهيم ، خواهد شد و ما از چيزي نمي ترسيم.

وي گفت : من به لبنان برخواهم گشت . محمد شطح به من مي‌گفت که الان وقت مناسبي نيست. وي گفت : كشتن نشانه ترس است . آن ها نمي توانند پيامشان را برسانند ، در نتيجه به اين روي مي‌آورند كه از ما رهايي يابند و ما را مي‌كشند.

وي درباره "محمد شطح" وزير سابق دارايي كه در انفجار بيروت كشته شد گفت : محمد شطح برادر و دوستي گرانبها بود و همگان را به ايجاد گشايش دعوت مي‌كرد.

وي ادامه داد : قلب ها الان شكسته است و شكسته باقي خواهد ماند ، اما بايد تدبيري براي ساخت لبنان آنچنان كه آرزوي آن را داريم وجود داشته باشد.

از طرف ديگر دادگاه بين المللي ويژه لبنان اعلام كرده كه جرم ترور وزير سابق دارايي لبنان "محمد شطح" با ترور نخست وزير سابق "رفيق حريري" از نوع و شيوه انجام اين دو ترور كه شبيه به هم بوده ، به هم گره خورده است .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار