قم/ به همت مرکز تحقیقات کامپیوتر اسلامی؛

تولید نرم افزار مجموعه آثار شیخ حر عاملی در قم

نرم افزار مجموعه آثار استاد و محدث بزرگ شیعه، شیخ حر عاملی(ره) در قم به همت مرکز تحقیقات کامپیوتر اسلامی در قم به تولید رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نرم افزار مجموعه آثار محدث بزرگ، شیخ محمدبن‌حسن حر عاملی با موضوع علوم و معارف اسلامی در قم تولید شده و مخاطبان این اثر عموم اشخاص به ویژه پژوهشگران علوم و معارف اسلامی هستند.

این نرم افزار حاوی متن کامل 22 عنوان کتاب در 145 جلد از آثار مرحوم شیخ حر عاملی و دیگر آثار مرتبط به زبان عربی و فارسی است.

نرم افزار شیخ حر عاملی در قالب 13 موضوع علوم اسلامی و انسانی از جمله قرآن، 14 معصوم، مهدویت، فقه استدلالی، فقه خرید و فروش، نماز و شکیات، طهارت، احادیث اخلاقی، احادیث قدسی، اخلاق اسلامی، موسیقی، تصوف و رجعت مطالب ارزشمندی را به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

جست‌وجو در بیش از 34 هزار عنوان باب و سرفصل کتب از فهرست گزینشی، قابلیت ارتباط و مقایسه بین متون موجود در برنامه، شخصیت‌شناسی شیخ حر عاملی و اطلاعاتی چند در مورد مولفان و کتاب‌ها از جمله امکانات این نرم افزار است.

متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست‌وجو در آیات، همچنین ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه به همراه امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات به همراه یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش، از دیگر امکانات این نرم افزار است

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://www.noorsoft.org نسبت به چگونگی دریافت این نرم افزار ارزشمند اطلاعات لازم را کسب کنند./س

برچسب ها: قم ، تولید ، نرم ، افزار ، آثار ، شیخ ، حر ، عاملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.