عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: فرهنگ نباید در شعاع فشار اقتصادی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، عبدالوحید فیاضی در جمع مسئولان و دست‌اندرکاران امور فرهنگی این شهرستان گفت : فرهنگ یک هدف و اقتصاد یک وسیله است و دشمن با فشار اقتصادی می‌خواهد فرهنگ را تغییر دهد تا به هدف‌های خود برسد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ما باید با هوشیاری، فرهنگ ناب و اصول انقلاب خود را پاس بداریم و از آن مراقبت کنیم، افزود:اگر در کشور فعالیت‌های اقتصادی ساماندهی می‌شود باید در کنار آنفعالیت‌های فرهنگی نیز دیده شود.

فیاضی بابیان اینکه می‌گویند فرهنگ یک شبه درست نمی‌شود،حرف درستی است، گفت: باید هر کدام از نهادهای فرهنگی مسئولیت خودشان را در این زمینه ایفا کنند تا با یک مجموعه فرهنگی بتوانیم به هدف‌های نهایی انقلاب اسلامی برسیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: موضوعات فرهنگی باید توسط دستگاه‌های مختلف پیگیری و برنامه‌ریزی شود که در صدر آن شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس شورای اسلامی، وزارت علوم، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، میراث فرهنگی و دستگاه‌های بزرگی مانند سپاه پاسداران اسلامی وبنیاد شهید و امور ایثارگران نقش دارند.

فیاضی با اشاره به اینکهباید با وحدت و نقشه جامع علمی کشور که در طول این سال‌ها شورای انقلاب فرهنگی آن را ترسیم شده است، کاربردی شود، ادامه داد: اگر این نقشه به درستی اجرا شود و مجریان با برداشت درست به آن عمل کنند، اعتقاد دارم ریل‌گذاری صحیح که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز است، اجرایی شده است.

ویبا بیان اینکهما با این زیرساخت‌ها می‌توانیم جامعه را از نظر فرهنگی بیمه کنیم، گفت: با این روش از نظر اقتصادی هم بیمه می‌شویم./س

برچسب ها: فرهنگ ، فدای ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.