مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی بازار بزرگ تهران، از برگزاری نمایشگاه بزرگ بصیرت در این بازار خبر داد.

صفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشگاه بزرگ بصیرت در امامزاده زید(ع) واقع در بازار بزرگ تهران روز دوشنبه 9 دی ماه سال 92 از ساعت 12 تا 15 برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه همزمان با روز دوشنبه 9 دی ماه سالجاری از ساعت 12 تا 15 در امامزاده زید(ع) واقع در بازار بزرگ تهران و منطقه 12 به منظور یادآوری حماسه بزرگ مردم در پاسخ به فتنه سال 88 برپا خواهد شد.

صفری با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این نمایشگاه عکسهای مرتبط با رویداد‌های عاشورا سال 88، بی‌احترامی به حرمت امام حسین(ع) در روز عاشورا، فتنه سال 88، رویداد‌ها و وقایع مهم سال 88 در امامزاده زید(ع) به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برپایی نمایشگاه بزرگ بصیرت، نصب بنر‌های فتنه سال 88، پخش تیزر‌های رویداد‌ها و وقایع سال 88، توزیع بروشور و سی دی‌های مرتبط با فته سال 88 از اقدامات اجرایی این طرح است.

صفری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره اجتماعی و فرهنگی بازار بزرگ تهران افزود: برگزاری همایش بزرگ بصیرت، برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری، مداحی و سخنرانی با حضور شهردار منطقه 12، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، معاونان و مدیران ارشد منطقه و ستاد اقامه نماز جمعه تهران از اقدامات دیگر اداره اجتماعی و فرهنگی بازار بزرگ تهران است./
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.