مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، با اشاره به اینکه این سازمان یک چهارم کل در آمد کشور را دارد گفت: 150 قلم دارو و بسیاری از بیماریهای خاص را تحت پوشش قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ تقی نوربخش در حاشیه افتتاح بخش جراحی قلب بیمارستان شهید بهشتی شیراز افزود: در گذشته رسالت این سازمان به فراموشی سپرده شده بود اما با وجود دولت تدیبر امید به رسالت اصلی خود بازگشت.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا مطالبات طرف قرارداد ها را به روز کنیم ضمن اینکه بخشی از مطالبات دارو خانه ها و بیمارستانها پرداخت شده و مابقی نیز در حال انجام است.

نوربخش با بیان اینکه کمیته ای در سازمان تشکیل شده تا به بررسی مشکلات بپردازند، افزود: تمام مطالبات استان فارس به صورت ویژه دنبال می شود و به زودی به روز می شود.

بر اساس این گزارش برای توسعه بخش جراحی بیمارستان شهید بهشتی سه میلیاردریال هزینه و 20میلیاردریال نیز تجهیزات خریداری شده است .

سید علی اکبر بنی هاشمی مدیر درمان تامین اجتماعی فارس ادامه داد: با توسعه و افتتاح بخشهای جراحی قلب ، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در بیمارستان شهید بهشتی شیراز ، امکانات لازم برای تسهیل امور بیماران قلبی فراهم شد.

وی همچنین به توسعه بخش زنان و زایمان این بیمارستان با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح توسعه این بخش ، زیربنای آن از 120مترمربع به 660مترمربع افزایش یافت/.س.

انتهای پیام/


برچسب ها: بیماریها ، خاص ، پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.