پرسپولیس و استقلال که از بودجه ده میلیارد تومانی سال 92 خیری ندیده‌اند حالا دلشان را به بودجه 17 میلیارد تومانی فصل آینده خوش کرده ‌اند تا شاید از آن بهره‌ای ببینند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، طبق شنیده‌ها از منابع آگاه در شرایطی که لایحه بودجه سال 93 چندی پیش از سوی رئیس جمهور تقدیم مجلس شد و بخش‌های مختلف آن درکمیسیون‌های مختلف درحال بررسی است، یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس از بودجه 17 میلیارد تومانی برای هر یک از دو باشگاه سرخ  و آبی در سال آینده خبر داد.

در این ارتباط بهروز منتقمی که در میان مقامهای دو باشگاه بیش از همه در بدنه وزارت ورزش بوده و با مسئولان آن در ارتباط است، درباره اینکه آیا چنین رقمی صحت دارد یا نه، به طور دقیق اظهار نظر نکرد و به این سخن بسنده کرد که ارقامی نزدیک به این شنیده‌ می‌شود ولی باید تا پایان بودجه ریزی صبر کرد.

این سخنان نشان می‌دهد، چنین رقمی می‌تواند نزدیک به یقین باشد، اما آیا درج یک سخن روی کاغذ مشکلی را حل خواهد کرد؟
چه میزان از این رقم با ارقام مشابه در نهایت به دو باشگاه اختصاص می ‌‌یابد؟

محل تأمین اعتبار از کجا خواهد بود؟ آیا باز هم این بودجه از محل درآمد‌های وزارت ورزش و این باشگاهها خواهد بود تا در نهایت درآمدی که توسط خود آنها ایجاد می‌شود به حساب بودجه‌ای گذاشته شود که باید تحویلشان شود؟

آیا مسئولان امر در وزارت ورزش و سایر بخش‌ها همچنان طرف حساب خود را مسئولان این دو باشگاه می‌دانند یا میلیونها هوادار نگرانی که خواسته برحقشان، حداقل خواسته ممکن است؟

انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، نهایت ، مشابه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار