فرماندار میاندرود گفت: اگر روستایی دارای ظرفیت صنعت گردشگری است این موضوع باید در راستای آبادانی و توسعه آن روستا با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ارسطو قادری در نشست ماهانه شورای اسلامی بخش مرکزی با بیان اینکه خیلی ناراحت‌کننده است که روستاهای ریشه‎دار و قدیمی مشکلات عدیده‎ای نظیر کمبود آب و یا لوله‎کشی نامناسب انتقال آب دارند، افزود: پس از 35 سال هنوز سیستم آبرسانی روستا به‌صورت سنتی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر تداوم و استمرار نشست‎های ماهانه شوراها با مسئولان اظهار داشت: بنده یک روستایی و روستا‎زاده هستم به همین دلیل هیچ‎گاه مشکلات آنها را فراموش نمی‌کنم.

فرماندار میاندرود انتقال مشکلات به مردم را سبب دلسردی آنها از نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: شوراها به عنوان پارلمان کوچک مردمی در جامعه می‎توانند از مسئولان توضیح بخواهند و حتی آنها را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه دولت از سوی مردم انتخاب می‎شود، افزود: اگر در مسیری که دولت تعیین کرده است کوتاهی صورت گیرد همه ما مسئول هستیم.

قادری یکی از وظایف دولت را تامین احتیاجات ضروری مردم دانست و تاکید کرد: هرجا مردم زندگی می‎کنند باید امکانات رفاهی را برای آنها فراهم سازیم.

وی خاطرنشان کرد: پاک‏سازی حریم روستاها در زیبایی بصری روستا تاثیر فوق‎العاده‎ای دارد و دهیاران و شوراها باید تلاش کنند تا نمای روستایی و شهرستانی زیبا شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندرود از روسای شورای اسلامی بخش مرکزی خواست تا ظرفیت‎های روستای خود را شناسایی کنند.

وی با طرح این پرسش که تا چه زمانی باید به دنبال یک مسئول باشیم تا برای رفع مشکلات روستاها کاری انجام دهد، افزود: باید به دنبال سرمایه‎گذار بود تا علاوه بر آبادانی روستا بیکاری در آن را نیز بتواند برطرف و ایجاد درآمد پایدار کند.

فرماندار میاندرود گفت: اگر روستایی دارای ظرفیت صنعت گردشگری است باید در راستای آبادانی و توسعه روستا این موضوع با جدیت پیگیری شود.

قادری با اشاره به شعار اعتدال‎گرایی دولت تدبیر و امید اظهار داشت: هیچ جریان سیاسی را در امورات دخیل نکنید چراکه ما آمده‎ایم تا مشکلات مردم را رفع کنیم و به کسب و کار آنها سامان دهیم/س

برچسب ها: صنعت ، جدیت ، توجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.