دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای افزایش کیفیت محصولات و اصلاح الگوی مصرف در بنگاه‌های کسب و کار و بازار سومین دوره کنفرانس ملی مدیریت هزینه را در روز 23 دی­ماه سال جاری برگزار می‌‌کند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : مهندس سعید نجفی­زنگنه - دبیر اجرایی کنفرانس ملی مدیریت هزینه، یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در افزایش کیفیت محصولات و اصلاح الگوی مصرف در جامعه را مدیریت صحیح و بهینه هزینه دانست و گفت: از این رو مدیریت هزینه یکی از چالش‏های مهم و اساسی بنگاه‏های کسب ‏و کار و بازار است.

وی از برگزاری سومین کنفرانس مدیریت هزینه در این زمینه خبر داد و افزود: کنفرانس ملی مدیریت هزینه از 3 سال قبل با هدف ارائه راهکارهایی برای رشد درآمد، افزایش سود، رسیدن به خودکفایی مالی، کاهش بهای تمام شده محصولات، متنوع ساختن بازار، افزایش قدرت رقابت و اصلاح الگوی مصرف برگزار می‌شود.

 نجفی­زنگنه، با بیان اینکه این کنفرانس در دو دوره گذشته توسط مرکز همایش های رسا برگزار شد، ادامه داد: در سال جاری به منظور ارتقاء سطح علمی و ارج نهادن به تحقیقات کاربردی و با هدف مشارکت بیشتر اساتید دانشگاه، محققان و دانشجویان با همراهی و مشارکت مرکز تحقیقات مهندسی صنایع و بهره­وری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد ‌شد.  

دبیر اجرایی سومین کنفرانس مدیریت هزینه، مدیریت شهری، صنعت، بورس، بانک و بیمه را 3 حوزه مورد بحث در این کنفرانس ذکر و خاطر نشان کرد: سخنرانی محققان و صاحب نظران در این دوره از کنفرانس مدیریت هزینه با رویکردهای مدیریت هزینه در سازمان‌های دولتی، مدیریت هزینه در سازمان‌های خدماتی، مدیریت هزینه در دانشگاه و سیستم آموزش عالی، تکنیک‌های مدیریت هزینه، مدیریت هزینه فرایند و مدیریت هزینه منابع خواهد بود. 

وی با بیان اینکه مخاطبین کنفرانس مسئولان حوزه‌های شهرداری، صنعت، بورس، بانک و دانشگاه‌ها است، یادآور شد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وزارتخانه­ها و سازمان­های دولتی و خصوصی، بانک های دولتی و خصوصی، شرکت­های بیمه، سازمان بورس و اوراق بهادر، انجمن­های علمی و مؤسسات فرهنگی و ورزشی از حامیان این کنفرانس هستند.

به گفته وی این کنفرانس در روز 23 دی­ماه در مجموعه تالارهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار