در آخرین روزهای فیلم برداری فیلم سینمایی "تنها در چند دقیقه سکوت" منیر شاهین مسئول دفتر هیات داوری خانه سینما مقابل دوربین رفت تا پس از شانزده سال، یکی از نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی را ایفاء کند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم "تنها در چند دقیقه سکوت"، "تنها در چند دقیقه سکوت" یکی از فیلم‌های سینمایی سال ۱۳۹۲ است که به کارگردانی بهاره صادقی جَم ساخته شده است. این فیلمساز دهه شصتی در اولین ساخته سینمایی خود داستان زندگی زوجی جوان به نام «امیر علی» و «شهرزاد» را به تصویر کشیده است.



امیرعلی اخوتی با بازی کوروش تهامی موزیسین معروفی است که در کنار فعالیت‌های موسیقایی به تدریس نیز اشتغال دارد. همسر او شهرزاد مَلک با بازی مینا ساداتی نیز چشم پزشک است. تصمیم این زوج جوان برای انتقال مطب شهرزاد به خانه، روابط این زوج را تحت تاثیر اتفاق‌هایی تازه قرار می‌دهد.
 
این فیلم سینمایی تاکنون با حضور بازیگرانی همچون: کوروش تهامی، مینا ساداتی، یدالله شادمانی و بابک حمیدیان مقابل دوربین رفته است. بهاره صادقی جَم در اولین ساخته سینمایی خود که یک فیلم خلوت و جمع و جور اجتماعی است، از حضور منیر شاهین همکار قدیمی خانه سینما در یکی از نقش‌های فیلم استفاده کرده است.



شاهین که برای بسیاری از اهالی سینما چهره‌ای شناخته شده است، سال هاست در خانه سینما مسوولیت دفتر مدیرعامل را به عهده داشته و به تبع این مسوولیت، از سوی کارگردان‌های مختلف برای ایفای نقش دعوت شده است. کمال تبریزی و بهمن فرمان آرا دو نمونه از این افراد هستند اما شاهین برای اولین بار در فیلم این کارگردان جوان مقابل دوربین رفته است. پیشنهاد حضور در این نقش هم از سوی داوود امیری مدیر فیلم برداری این فیلم مطرح شده و شاهین در این فیلم نقش مادر مینا ساداتی را ایفاء کرده است. مادری که با دختر خود دچار چالش‌هایی جدی شده و حالا رابطه‌ای گرم و صمیمی را با امیرعلی داماد خود (با بازی کوروش تهامی) آغاز کرده است.
 
«تنها در چند دقیقه سکوت» به تهیه کنندگی «سعید اسدی»، مجری طرحی ماهان حیدری و با سرمایه گذاری «وحید اشتری» در بخش خصوصی و بدون استفاده از بودجه دولتی ساخته و متقاضی حضور در بخش‌های «سودای سیمرغ» و «مسابقه فیلم‌های اول» جشنواره فیلم فجر است. عطیه معصومی، علی درخشنده و هانیه صادقی جم دیگر بازیگران این فیلم هستند. عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: داوود امیری ـ مدیر صدا: عباس رستگار‌پور ـ برنامه ریزی و انتخاب بازیگر: علی درخشنده و ماهان حیدری ـ مدیر تولید و تدارکات: مقصود میرهاشمی ـ طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد ـ طراح چهره‌پردازی: علیرضا خورشید ـ عکاسان: حافظ احمدی و سیامک قدکچیان ـ دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار