آمار ازدواج‌هاي اينترنتي در حد نگران‌كننده‌اي است. جوانان از طريق سايت‌هاي اينترنتي با يكديگر آشنا شده و بعد از اينكه يكي از طرفين بدون اطلاع از اين رابطه انصراف مي‌دهد طرف ديگر به‌دليل ضربه عاطفي، دست به خودكشي مي‌زند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، يكي از مشكلات جديد كار در فضاي اينترنتي علاقه‌مندي نوجوانان و جوانان از طريق اينترنت نسبت به يكديگر است كه متأسفانه پس از دوستيابي و نرسيدن به خواسته مورد نظر خود، افسرده مي‌شوند و در بعضي مواقع دست به خودكشي مي‌زنند و مشكلات زيادي را براي خانواده‌ها به وجود مي‌آورند.

بيشتر  این جوانان از طريق اينترنت و چت با هم دوست مي‌شوند و نسبت به هم ابراز علاقه مي‌كنند و گهگاهي نيز دو همجنس با هم در حال گفت‌و‌گو و ابراز علاقه هستند كه بعد از متوجه شدن اين موضوع در بين طرفين گاهي به خاطر علاقه يكي از طرفين اين قضيه برايش دردناك مي‌شود. خودكشي بر اثر اضطراب و استرس ايجاد مي‌شود كه امروزه به‌دليل استفاده از اينترنت و آشنايي جوانان از طريق چت با يكديگر روز به روز رو به ‌افزايش است كه متأسفانه به علت بي‌توجهي والدين به نوجوانان و جوانان در هنگام استفاده از اينترنت، خودكشي اينترنتي رو به افزايش است. يكي از مشكلاتي كه امروزه در جامعه كنوني ما رو به افزايش است استفاده نادرست جوانان از كامپيوتر است كه به‌دليل چت بين دو جنس مخالف و گاهي هم دو همجنس مشكلات روحي و رواني رو به افزايش است زيرا گاهي در اين چت‌ها نسبت به هم علاقه‌مند مي‌شوند و وقتي به خواست خود نمي‌رسند به‌دليل مشكلات روحي و رواني دست به خودكشي مي‌زنند.
اگر خانواده‌ها در هنگام استفاده از كامپيوتر به جوانان خود توجه بيشتري داشته باشند و آنها را كنترل كنند بدون آنكه محدوديت براي آنها ايجاد كنند مي‌توانند از اين‌گونه معضلات جلوگيري كنند.
گفتار نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.