سرپرست سازمان لیگ گفت: اگر سرمربی تیم فوتبال نفت تهران بپذیرد بدون حضور سه بازیکن تیم ملی امیدش بازی کند لیگ را به موقع تمام می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهدی تاج، سرپرست سازمان لیگ در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: اولویت اصلی ما تیم ملی است و در درجه بعد جام باشگاه‌ها مدنظر ماست. در مرحله بعدی نیز لیگ را تحت نظر داریم و اولویت چهارممان نیز تیم ملی امید است.
 
وی افزود:ما باید به هر 4 اولویت خود توجه داشته باشیم و آنها را در مطالعاتمان مدنظر قرار دهیم. در درجه اول باید تلاش کنیم جام حذفی را به موقع تمام کنیم و اتمام لیگ را هم مدنظر داشته باشیم.

وی عنوان کرد: من از گل‌محمدی خواهش می‌کنم که بازی‌هایش را انجام دهد چرا که اگر این اتفاق نیفتد وقفه‌ای 27 روزه در لیگ خواهیم داشت. به هرحال باید توافقی صورت پذیرد یا منصوریان یکی از ملی‌پوشان نفت را خط بزند و یا گل‌محمدی بپذیرد که بدون بازیکنانش بازی کند.



تاج ادامه داد: اگر بازی نفت به فروردین بیفتد ممکن است بقیه باشگاه‌ها اعتراض داشته باشند با توجه به موقعیت نفت به این تیم فرصت داده شده است. امروز تیم منصوریان به کیش رفته و یک بازی در 8 دی و بازی دیگری در 14 این ماه دارد و سپس به تهران بازمی‌گردد و 29 دی به عمان می‌رود تا با ژاپن-استرالیا و کویت بازی کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مشکل ما فقط تیم نفت است و طبق برنامه ریزی‌ها در جدول ما دربی 27 دی ماه برگزار می شود. ین در حالی است که اسفندماه جام باشگاه‌های آسیا را در پیش داریم.

سرپرست سازمان لیگ بیان داشت:ما هم علاقه مندیم تا برنامه مدون و ثابتی داشته باشیم اما تغییر فرآیندها باعث می شود تا برنامه هایمان هم تغییر کند.امسال هم با وجود همه گرفتاری ها برنامه منظمی را پیش بردیم.

اشکالات داوری مغرضانه نیست

تاج در خصوص مسائل داوری گفت:دیشب در بوشهر جلسه ای داشتیم که صحبتی مبنی بر تخلف داوری در لیگ 3 مطرح شد که من به استناد آن گفته عنوان کردم که باید نگران داوری باشیم و ناظر برای لیگ 3 داشته باشیم.جامعه داوری جامعه پاکی است و اشکالات آن مغرضانه نیست.طبیعی است که در این بخش بی عیب نیستسم.

هیچ کس در سازمان لیگ نمی تواند مشاور باشگاه ها باشد

سرپرست سازمان لیگ ادامه داد:سازمان لیگ یکی از سازمان های معتبر است و در بخش نامه ای عنوان کردیم که هیچ کس در سازمان لیگ نمی تواند مشاور باشگاه ها باشد.البته پیش از این هم چنین قضیه ای در ذات خود مشخص است و نیازی به برهان و دلیل ندارد.

وی ادامخه داد:در گذشته شاهد مورد هایی در سازمان لیگ بودیم که مشاور باشگاه ها نیز بودند که این قضیه با بخش نامه جدید ممنوع شده است.



پشتک و بارو زدن خوب است

وی در مورد شادی های پس از گل عنوان کرد:پشتک و بارو زدن خوب است.ما اساسا با شادی پس از گل مشکلی نداریم ولی حرکات زشت و توهین نباید صورت پذیرد.خالکوبی بر روی گردن و صورت نیز خارج از عرف است.بعضی وقت ها دین ارزش ها را مشخص می کند و گاهی عرف هم وارد عمل می شود.

تاج افزود:هر نوع تشویقی مجاز است مگر اینکه در آن توهینی به هواداران یا تیم مقابل باشد.


بلیت الکترونیک یکی از عوامل کاهش تماشاگرهاست

سرپرست سازمان لیگ در مورد کاهش حضور تماشاگران در ورزشگاه ها بیان کرد:البته تماشاگران در برخی دیدارها حضور خوبی دارند اما به طور کلی عوامل مختلفی در کاهش حضور آنها در ورزشگاه ها دخیل است که اولین مورد این است که تماشاگران نمی دانند با بلیت الکترونیک چه کنند.ما باید با صبوری بلیت الکترونیک را جا بیندازیم.گرانی-سرنای بیش از حد و کیفیت بازی ها نیز از عوامل دیگری است که در کاهش تماشاگران موثر بوده است.

وی ادامه داد:البته من معتقدم بازی ها هرچه جلوتر برود تماشاگران هم بیشتر خواهند شد.

تاج اظهار داشت: به بوشهری‌ها گفتم اگر ایران جوان به لیگ برتر صعود کند با این ورزشگاه نمی‌گذاریم در لیگ حضور پیدا کند و به سراغ تیم دیگری خواهیم رفت.خوشحالم از اینکه طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان را قفل کردندو اگر پول باشد آن را تمام می‌کنیم. قرار شد باقیمانده کار را هم استاندار انجام دهد. فجر هم باید نور و صندلی ورزشگاهش را درست کند.

وی در مورد اعلام اسامی 4 تیم آسیایی عنوان کرد:تا 25 ژانویه فرصت داریم.همه تلاش ما این است این 4 تیم را تا اسفند آماده کنیم.اگر گل محمدی رضایت بدهد به 16 تیم کمک شده است.


برچسب ها: تاج ، امید ، بازی ، گل محمدی ، نفت ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار