وزش باد شدید در بریتانیا و فرانسه در شب کریسمس باعث مختل شدن حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای در این دو کشور شده و تاکنون جان حداقل چهار نفر را نیز گرفته است. حمل و نقل دریایی میان فرانسه، بریتانیا و اسپانیا نیز مختل شده است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو نیوز وزش باد شدید در بریتانیا و فرانسه در شب کریسمس باعث مختل شدن حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای در این دو کشور شده و تاکنون جان حداقل چهار نفر را نیز گرفته است. حمل و نقل دریایی میان فرانسه، بریتانیا و اسپانیا نیز مختل شده است.

یکی از مسئولان آژانش بزرگراههای بریتانیا در توصیه های خود به مسافران می گوید: "مسافرتهای خود را درست برنامه ریزی کنید. به یکی از نزدیکان خود بگویید که به کجا می روید و هر از گاهی به او بگویید که در کجا و در چه وضعیتی هستید و سعی کنید خیلی صبور باشید.” بسیاری از شرکتهای حمل و نقل ریلی در بریتانیا حرکت قطارهای خود را لغو کرده اند.

نوزده استان بخصوص شرقی فرانسه نیز در وضعیت هشدار بالا قرار گرفته و سرعت باد در این مناطق تا 120 کیلومتر در ساعت رسیده است.

گزارشها همچنین از قطع شدن برق 240 هزار خانه در این کشور حکایت دارد.

یک آتشنشان می گوید: "سرعت باد تا یک صد کیلومتر در ساعت رسیده و انتظار می رود به 130 کیلومتر در ساعت نیز برسد. طوفان شدیدی است.”

در سواحل برست فرانسه یک دریانورد روس ناپدید شده و یک کودک دوازده ساله نیز بر اثر فروریختن دیوار جان خود را از دست داده است.
برچسب ها: حمل و نقل ، طوفان ، باد ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار