دبیران تربیت بدنی کردستان با ارایه 3 مقاله علمی پژوهشی در دو همایش و کنگره ملی مدیریت ورزشی افتخاری دیگر را برای استان فرهنگی کردستان کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج حامد نظر ویسی و هیوا محمدی تلوار که دانش اموخته
کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی هستند در آذرماه اامسال ابتدا با ارایه یک مقاله در حوزه رسانه و استعداد یابی ورزشی در سومین همایش ملی استعداد یابی ورزشی توانستند همچون دوری قبل این همایش که مهر ماه سال گذشته برگزار شد جز پذیرفته شدگان قرار بگیرند.

تحقیق و پزوهش در حوزه ورزش همگانی شهر سنندج موضوع دومین مقاله علمی پژوهشی این دو جوان کردستانی بود که با توجه به پرداختن به چالشهای پیش رو توسعه ورزش همگانی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار ورزش و اهمیت پژوهش در این زمینه موفق به قرار گرفتن در لیست نتایج نهایی مقالات کنگره علمی تخصصی علوم ورزشی نیاز نسل فردا که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار گردید شود.

همچنین حامد نظر ویسی که تحصیلات خود را در زمینه مدیریت ورزشی با گرایش رسانه و ورزش به پایان رسانده است با ارایه مقاله ای در حوزه رسانه های ورزشی و با بررسی  محتوای برنامه های ورزشی شبکه های تلوزیونی استانی منتخب کشور توانست نظر داوران کنگره ملی نیاز نسل فردا را به خود جلب کرده و جز برترین های این کنگره قرار بگیرد./س
برچسب ها: سنندج ، کنگره ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.