رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه 88 ضربه بزرگی به عزت و عظمت انقلاب اسلامی وارد کرده و خداوند مسببان این فتنه را کیفر و عذاب دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قم افزود: فتنه گران بدون اینکه به خطای خود اعتراف و از ملت ایران عذرخواهی کنند می خواهند خبط و خطای آنها نادیده گرفته شود و فکر می کنند ملت ایران، خیانت های آنها را فراموش کرده است.

وی ادامه داد: آن ها در روز عاشورا، عزاداری ها و مساجد را مورد هجمه قرار داده و آتش زدند، به بسیج حمله و آنها را خلع سلاح کردند، و اخیرا نیز برخی مطبوعات و رسانه ها مسائلی را مطرح می کنند که باید به هوش باشیم.

مصباحی مقدم با اشاره به تحرکات ضد دینی اخیر برخی روزنامه ها، رسانه ها و افراد دگراندیش که مقدسات را زیر سوال می برند گفت: رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی از این جریان نیست، با این جریان مخالف است البته نه با کل جریان اصلاح طلب، همانگونه که کسی با کل این جریان مخالف نیست، ولی رییس جمهور با جریانی که اخیرا در حال جان گرفتن است مخالف می باشد.

وی ادامه داد: دکتر روحانی در زمان فتنه خوب موضع گیری کرده و در گفت و گوها و مصاحبه ها عدم همراهی با آنان را مورد تاکید قرار داد ولی ما از رییس جمهور می خواهیم جلو رشد این حرکات و قلم های مسموم را بگیرد و این منافاتی با آزادی ندارد.

مصباحی مقدم افزود: آزادی به معنای هجمه به اسلام، انقلاب اسلامی و مقدسات نیست بلکه آزادی به معنای نقد دولت است، انتقاد کمک به دولت است ولی اعتقادات و پایه های نظام فراتر از دولت می باشد.

وی گفت: کسانی که اهل قلم، منبر و تحلیل سیاسی هستند باید حرکت های شوم را در نطفه خفه کنند البته منظور برخورد فیزیکی نیست بلکه با قلم و بیان خود جلو ولنگاری و حمله به مقدسات و فرهنگ را بگیرند.

مصباحی مقدم همچنین به خیانت منافقان در ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: آنها عکس امام را در کنار آرم سازمان خود گذاشته بودند ولی ذره ای به امام و راه ایشان اعتقاد نداشتند و تعداد زیادی از شخصیت های برجسته نظام و توده مردم را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از فشارهایی که به نظام جمهوری اسلامی وارد شده به واسطه جاسوسی منافقان و اطلاعات غلط انها به دشمنان است ولی آنها نفاق خود را آشکار کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.