با نصب این نرم افزار AppMgr Pro III قادر خواهید بود برنامه های موجود در حافظه تلفن همراه خود را به کارت حافظه جانبی منتقل کنید، تا فضای مناسب برای نصب نرم افزارها و بازی های جدید محیا شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ یکی از اصلی ترین مشکلات در نصب برنامه ها کمبود فضا برای نصب نرم افزار های دلخواه است و امکان انتقال برنامه ها از گوشی به کارت حافظه وجود ندارد و فقط تعداد محدودی نرم افزار را می توان نصب کرد، ولی شما می توانید با نصب نرم افزار AppMgr Pro III بر روی گوشی اندرویدی خود مشکل کمبود فضا را به صورت کامل بر طرف کنید. این نرم افزار برنامه های نصب شده را به کارت حافظه منتقل می کند و فضای مناسب برای نصب نرم افزار های جدید را فراهم می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان انتقال به صورت دسته ای برنامه ها، ویجت اختصاصی برای سهولت کارکرد، ایجاد لیست از برنامه های قابل انتقال و ... اشاره کرد.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

 




قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.2 مگابایت






امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hani
۱۲:۲۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
دوست عزیز سلام لطفا به ما اموزش بدید چطور این نرم افزار کار میکنه ،همه جا این نرم افزار پیدا میشه ولی کار با اون رو کسی بلد نیست،لطفا اموزش تصویری اون رو برام بزارید،شرمنده،با تشکر
United States of America
Amir Hossein
۱۷:۰۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۳
با سلام
این برنامه چه جوری کار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
mehdi gholamnia
۲۰:۲۰ ۱۳ دی ۱۳۹۲
aliye
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۳۵ ۱۰ دی ۱۳۹۲
دست شما درد نکنه واقعا برنامه های خوبی گذاشتید
آخرین اخبار