مراسم یادواره شهدای محله امامزاده عبدالله (ع) با حضور شهردار منطقه 9 ، جمعی از مدیران و دیگر مسئولان شهری ، ائمه جماعات ، خانواده معظم شهدا و اعضا شورایاری برگزار شد.

 
  
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه 9 در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی ، گفت: ایام پایانی ماه صفر مصادف با اربعین حسینی، رحلت پیامبر رحمت (ص) ، شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت شمس‌الشموس حضرت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بوده و برگزاری چنین مراسمی در این ایام پرفضیلت است.
وی با اشاره به واقعه کربلا و قیام حضرت امام حسین (ع) گفت: نهضت حسینی با هدف امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت و با انجام فريضه امر به معروف به سوی جامعه ای ارزشی و دینی حرکت می کنیم.
مهندس حسینی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا به نوعی امر به معروف است نیز اظهار داشت: تبیین فلسفه عاشورا و قیام حضرت امام حسین(ع) یک ضرورت است و باید در جامعه نهادینه شود.
شهردار منطقه 9 در پایان با اشاره به آیه « و ذکّر فانّ الذکری تنفع المومنین» نیز خاطرنشان کرد: تذکر و پند دادن در صورت سود داشتن ضروری است و چنین مجالسی به نوعی تذکر بوده و زنده نگهداشتن رشادتها و از جان گذشتگی شهدای اين مرزو بوم نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازم است. 
برچسب ها: صفر ، شهدای ، یادواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.