ملي‌پوش بدمينتون کشورمان از حضور تيم ملي در مسابقات بين‌المللي ترکيه گفت: قبل از مسابقات پيش‌بيني کرده بوديم که شانس مدال نياورديم.

سروش اسکندري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات بين‌المللي ترکيه از مسابقات بسيار سختي استکه قبل از مسابقات پيش بيني آن را کرده بوديم که شانس مدال آوريمان بسيار کم باشد.
 
ملي‌پوش بدمينتون کشورمان افزود: در جدول مقدماتي با حريفان بلغاري و قبرسي مسابقه دادم و مي‌توانستم حريف کرواسي را شکست دهم و در جدول اصلي نيز بازيکن ملي پوش اوکراين را از پيش رو برداشتم و توانستم به مرحله بعد صعود کنم اما اينکه نتوانيم مدالي را کسب کنيم کاملا پيش بيني بود، زيرا حريفانمان از ما بسيار قدرتر بودند، ولي در کل من ازنتيجه خود راضي هستم.    
 
وي در ارتباط با عملکرد هم تيمي‌هايش تصريح کرد: هم تيمي‌هايم عملکرد نسبتا خوبي داشتند ولي متأسفانه جدول مقدماتي رقابت‌ها تمامي انرژي را از ما گرفت و باعث شد نتوانيم در جدول اصلي بازي قابل قبولي از خود ارائه دهيم.
 
اسکندري در پاسخ به اين سوال که آيا حضور نداشتن بهادر زکي‌زاده مربي اصلي تيم باعث عدم نتيجه‌گيري بازيکنان شده است يا خير خاطرنشان کرد: نتيجه نگرفتن ما ربطي به حضور نداشتن زکي‌زاده در رقابت‌ها ندارد، زيرا کرباسي هم مربي بسيار خوب تيم ملي است و انرژي و انگيزه خوبي به بازيکنان مي‌داد و نتيجه نگرفتن ما از عدم حضورمان در مسابقات بين المللي و قرار نگرفتن در شرايط مسابقات است.
 
وي در پايان در ارتباط با مسابقات دهه فجر گفت: فدراسيون هنوز تاريخ دقيقي از تشکيل اردوها به ما نداده است ولي ما همه سعي خود را خواهيم کرد تا در اين مسابقات بهترين نتيجه را از آن خود کنيم، زيرا تقريبا تمامي کشورهاي آسيا و کشورهاي خوب اروپايي در رقابت‌ها حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار