در ادامه رقابت‌هاي جودو قهرماني جوانان ايران که در سالن شهيد افراسيابي تهران جريان دارد نفرات راه يافته به مرحله نيمه نهايي 2 وزن معرفي شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان ایران که امروز در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود نفرات راه یافته به مرحله نهایی 2 وزن معرفی شد.

 در وزن 66- کيلوگرم که 23 جودوکار حضور دارند کيانوش رحيمي از فارس ، سينا کريمي از تهران ، الياس پاکدل از خراسان شمالي و اميرحسين رحيميان از توابه تهران با شکست رقباي خود به مرحله نيمه نهايي راه يافتند. در اين مرحله رحيمي با پاکدل و کريمي با رحيميان براي رسيدن به ديدار نهايي مبارزه مي کنند.
 
در وزن 60- کيلوگرم 23 جودوکار به رقابت پرداختند که احمد قاسمي از تهران ، پوريا شکري از توابع تهران ، سيد حميد قهرماني از کهکيلويه و بويراحمد و وحيد فتحي از خوزستان به مرحله نيمه نهايي راه يافتند. در اين مرحله قاسمي با قهرماني و شکري با فتحي براي رسيدن به فينال پيکار مي کنند.
 
علاوه بر بلوطي دبير فدراسيون ، ميقاني ، مدني ، علمي ، گوهرخاني ، مرادي و اکبر از جمله پيشکسوتاني هستند که مسابقات را از نزدکي تماشا مي کنند. ضمن اينکه احمد کاظمي سرمربي تيم ملي نوجوانان در مسابقات آسيايي چين نيز در سالن افراسيابي حضور دارد و مسابقات را تماشا مي کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، جوانان ، قهرمانی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار