رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر صدها قرار داد با امريكا و 1+5 امضا شود و صدها دور مذاكرات انجام پذيرد، هيچگاه به شيطان بزرگ اعتماد نمي كنيم.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در مجمع بسيج شهرستان ملاير كه با حضور نخبگان اقشار تخصصي بسيج اين شهرستان در سالن اجتماعات ناحيه مقاومت ملاير برگزار شد گفت: حضرت زينب (س) با حماسه آفريني و ايستادگي بي نظير خود، حجت را بر همه تمام كرده است و به ما آموخته كه در همه نداشتن ها هم نبايد در مقابل طاغوت سازش كرد چه رسد به اينكه قدرت، طرفدار و ... داشته باشيد.
 
سردار نقدي به ضعف امروز دشمن و آخرين تلاش ها براي دشمني با انقلاب اسلامي اشاره نموده و تصريح كرد: همه بايد با هوشمندي و درايت، دستاورد و ميراث گرانقدر امروز را حفظ كنند.
 
وي مسئله ايران و امريكا را ماهيتي عنوان نموده و تاكيد كرد: اگر صدها قرار داد با امريكا و 1+5 امضا شود و صدها دور مذاكرات انجام پذيرد، هيچگاه به شيطان بزرگ اعتماد نمي كنيم.
 
رييس سازمان بسيج مستضعفين تداوم شعار مرگ بر صدام و مرگ بر شوروي را تا مرگ آنها در كشور يادآور شده و بيان كرد: قانون اساسي بر مبارزه با استكبار تاكيد نموده و هر كسي كه با استكبار مبارزه نكند، خود به خود از مسئوليت عزل شده و منصبش غصبي است.
 
وي در بخش ديگري از سخنانش برپايي مجامع بسيج را نشانه «ما مي توانيم» و نگاه به درون عنوان نموده و ادامه داد: مديريت در نظام اسلامي مركز گرا نيست و هر كسي در جاي خود مسئول است.
 
رييس سازمان بسيج مستضعفين در پايان سخنان خود خاطر نشان كرد: مجمع بسيج شهرستان نيز با احصاء و شناسايي مشكلات، مسائل و ظرفيت هاي موجود به صورت بومي و مردمي و باراهكارهاي عملياتي و مشخص مسائل و مشكلات را حل مي كند.
 
انتهاي پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار