یافته های جدید دانشمندان نشان می دهند برخی از نوشیدنی ها باعث تقویت "سیستم ایمنی بدن" شده و به عنوان سپری مانع از ورود باکتری ها و ویروس ها به بدن می شوند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ بادام و شیر از جمله مواد غذایی به حساب می آیند که ترکیب آن ها باعث از بین بردن "رادیکال های آزاد" در بدن شده و می توانند سیستم تنفسی و ریه ها را تقویت کنند.

پزشکان امروزه به کودکان و سالمندان توصیه می کنند در فصولی مانند زمستان که میزان آلودگی ها افزایش می یابد با مصرف شیر و مواد مغذی مانند بادام، پسته و فندق از به خطر افتادن سلامتی خود جلوگیری کنند و نگذارند ویروس ها و باکتری های موجود در هوا به راحتی وارد سیستم تنفسی و ریه هایشان شود.

نتایج مطالعات نشان می دهند دانشمندان با انجام آزمایشاتی دریافتند افراد با خوردن این نوشیدنی می توانند به راحتی در فضای باز قرار گیرند اما نباید مدت زمان  قرار گیری در فضای باز در روزهای آلوده بیش از حد باشد زیرا در غیر این صورت باعث بروز سرطان می شود.

شیر و بادام با ایجاد لایه ای نازک در "سیستم تنفسی" به عنوان پوششی برای جلوگیری از رسوب و نشستن آلودگی های موجود در هوا بر روی ریه ها می شوند و می تواند بدن آن ها را نابود و از بین ببرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار