رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با تاکید بر نقش رسانه های مجازی گفت: رسانه های مجاز نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی و انتخابات 24 خرداد و نیز مذاکرات هسته ای ایفا کردند

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور  در اولین همایش وقف و رسانه استان سمنان گفت: رسانه های مجازی انقلاب همواره در دوران قبل، بعد و حوادث مختلف انقلاب از جمله انتخابات، مقابله با جریان فتنه 88، خلق حماسه سیاسی و در نهایت مذاکرات هسته ای اخیر ایران با قدرتهای غربی تاثیر شگرف خود را نشان داده است.
روح الله جمعه ای با اشاره به هجمه رسانه های بیگانه قبل از انتخابات ریاست جمهوری و اهداف استکباری این رسانه ها گفت: رسانه های مجازی در این انتخابات نقشی فراتر از رسانه های سنتی ایفا کردند و ناکامی دشمنان از اهداف خود که در این انتخابات ترسیم کرده بودن بیانگر این امر است.
جمعه ای به فعالیت های سه هزار شبکه ماهواره ای اشاره کرد و گفت: اتکای انقلاب اسلامی به رسانه مجازی سبب شد تمام توطئه های این شبکه ها در برهه های مختلف انقلاب ناکام مانده و دشمنان به رغم برنامه ریزی های گسترده از دست یابی به اهداف خود ناامید شوند.
وی مذاکرات اخیر ایران با گروه 5 + 1 را ناشی از درخواست دولتهای غربی دانست و گفت: دشمنان دیدند پس از تمام توطئه ها، تحریم ها، فشارهای سیاسی و اقتصادی، فریب عناصر داخلی و ... انقلاب اسلامی ثابت و استوار به راه خود ادامه می دهد به ناچار تن به این مذاکرات دادند.
رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور نقش خبرنگاران و رسانه ها را در بخش های مختلف از جمله احیای سنت وقف مهم و ضروری خواند و با اشاره به تاریخچه وقف گفت: رسانه ها باید فرهنگ وقف را در جامعه نهادینه کنند و رسالت خود را در این امر خطیر ایفا نمایند.
در اولین همایش وقف و رسانه از خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و فعالان رسانه ای حوزه وقف استان سمنان تجلیل شد./س

برچسب ها: رسانه ، مجازی ، وقف ، جمعه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.