مدیر اداره جامع خدمات، رفاه و مشارکتهای اجتماعی شهرداری منطقه 12، از شناسایی بیش از 400 مکان بی دفاع شهری در این منطقه خبر داد.

مهرآفرین فخاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از 400مکان بی دفاع، نا امن و املاک مساعد آسیب‌های اجتماعی در منطقه 12، شناسایی شده است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: 475 فضای بی دفاع شهری در محدوده ی منطقه 12 قرار دارد که 50 فضای بی دفاع شهری در محله هرندی واقع شده است.

فخاری با اشاره به لزوم اصلاح فضاهای بی دفاع شهری در منطقه 12گفت: تاکنون 50محله واقع در محله هرندی اصلاح شده و تقریباً 40تا 50 درصد این فضاها در نواحی 6 گانه منطقه 12 اصلاح شده است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: شناسایی فضاهای بی دفاع شهری در محلات 13گانه و نواحی 6 گانه منطقه 12، تخریب اماکن نا امن، مرمت و آسفالت فضاهای تخریب شده بی دفاع شهری از اقدامات اجرایی این طرح است.

فخاری ادامه داد: اصلاح محله امامزاده یحیی(ع) در ناحیه 2 ، بافت فرسوده ناحیه 6، محله هرندی، فضاهای بی دفاع شهری خصوصی، از اقدامات اجرایی این طرح است.
وی در پایان با اشاره به اجرای این طرح افزود: فضاهای بی دفاع شهری منطقه 12  شامل بخش‌های مختلف از  جمله فضاهای بی دفاع شهری خصوصی، در تملک شهرداری منطقه و عمومی است.

فضاهای عمومی و در تملک شهرداری منطقه 12 پس از تخریب، مرمت و آسفالت برای انجام طرح‌های عمرانی به شهرداری منطقه 12تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تهران ، قدیم ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار