بازيکن ملي‌پوش هندبال کشورمان اظهار داشت: تيم قدرتمندي را براي رقابت‌هاي مردان آسيا آماده مي‌کنيم و حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم.

ميلاد مسائلي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شرايط خوبي بر تيم ملي هندبال کشورمان حاکم است و بازيکنان با جديت تمرينات را دنبال مي‌کنند و تيمي قوي و قدرتمند را براي مسابقات آسيايي بحرين آماده مي‌کنيم.

عضو تيم ملي هندبال کشورمان تصريح کرد: ششمين اردوي تمريني و آماده‌سازي تيم ملي هفته گذشته برگزار شد. اردوي خوبي بود و بين بازيکنان هماهنگي لازم صورت مي‌گيرد و همگي آنها يکدل و يک صدا خود را براي رقابت‌هاي آسيايي آماده مي‌کنند.

مسائلي در ادامه گفت: افرادي که در خارج بازي مي‌کنند هم به تيم ملي دعوت شده‌اند و آنها استکي، جمالي، موسوي و رجبي هستند و خوشبختانه تيم در وضعيت عالي به تمرينات مي‌پردازد.

وي اشاره کرد: اين اردوها زيرنظر رافائل کاسترلو صورت مي‌گيرد وي مربي خيلي خوبي است و بار فني بالايي دارد و از نظر روان‌شناسي ارتباط خوبي با بازيکنان برقرار کرده است و مي‌تواند براي تيم ملي کشورمان مثمرثمر واقع شود.

مسائلي گفت: با تيم ملي هندبال ترکيه 2 بازي تدارکاتي خواهیم داشت. هندبال اين کشور جزو بهترين‌هاي اروپا است و با اين کار هم بازيکنان محک مي‌خورند و هم اينکه هماهنگي لازم بين تيم بوجود مي‌آيد.

وي اشاره کرد: تورنمنت چهار جانبه قطر را در پيش داريم که اواسط ماه جاري به اين کشور خواهيم رفت و با تيم‌هاي قطر، امارات و بحرين بازي‌هاي تدارکاتي خواهيم داشت.

مسائلي يادآور شد: با توجه به اينکه در جام ملت‌هاي آسيا، بحرين ميزبان است و ما نيز با اين تيم در گروه B هم‌‌گروه هستیم و تورنمنت به تیم کمک مي‌کند که اين تيم را بهتر بشناسيم.

وي گفت: در رقابت‌هاي مردان آسیا که از 5 بهمن در بحرین برگزار خواهد شد با بحرین که میزبان است، کره جنوبی، ازبکستان، عربستان  هم‌گروه هستیم که رقیب اصلی ما کره جنوبی است که خوشبختانه چند بازیکن کلیدی این تیم جدا شده‌ و آن‌ها جوان‌تر شده‌اند و ما با درایت و هوشیاری می توانیم امتیاز بگیریم.

مسائلی در خصوص شانس صعود از گروه خودمان به دور بعد گفت: این موضوع بستگی به خودمان دارد و اینکه با تمام توان و قوا مقابل حریفان بایستیم و هراس به خود راه ندهیم هندبالیست‌های ایرانی هم با پتانسیل و قابلیت‌های بالایی دارند وبه طور حتم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی عنوان کرد: متاسفانه تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان متاسفانه تاکنون به رقابت‌های جام جهانی نرفته است امیدورام در این مسابقات بتوانیم سهمیه جهانی 2015 قطر را کسب کنیم و نخستین حضور خود را در این مسابقات تجربه کنیم.

مسائلی تاکید کرد: از سال 2012 برای تیم العربی قطر بازی می‌کنم واز ابتدای فصل جاری لیگ برتر به تیم ثامن الحجج سبزوار به صورت قرضی آمدم و به تیم ملی کمک نمایم.

وی گفت: هندبال خود را از 9-10 سالگی شروع کرد و از 13 سالگی در مسابقات قهرمانی شرکت داشتم وهم اکنون 26 سال دارم در این ورزش هستم.

مسائلی اشاره کرد: در این مدت بازیکری 10 سال در فولاد مبارکه سپاهان بودم که از این تیم جدا شدم به العربی رفتم.

وی گفت: از کشورهای ترکیه، عربستان و قطر پیشنهاد داشتم که در نهایت به لیگ قطر رفتم وبا توجه به اینکه برخی بازیکنان شاغل در این کشور "لیگ برتر" اروپائی هستند آرزو دارم بتوانم به لیگ اروپا بروم.

مسائلی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه متاهل هستم و در رشته تربیت بدنی درس می‌خوانم اگر پیشنهادی از کشورهای اروپایی شود باید آن‌را بسنجم و بعد تصمیم بگیریم بازی در اروپا آرزوی هر بازیکن هندبالیست می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار