فرانک
اسکوئي قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه
خبرنگاران گفت: کليه فروشگاههاي اينترنتي که موفق
به دريافت و حفظ نماد اعتماد ميشوند، در 90 درصد موارد رضايت مشتري را در
هنگام خريد و دريافت کالا تامين ميکنند.
وي با اشاره به اينکه
بيشترين شکايات از خريدهاي اينترنتي مربوط به ارسال اشتباهي کالايي به جاي
کالاي سفارش شده است، اظهار داشت: در شکايات اينترنتي، به هيچ وجه مواردي
نظير گرانفروشي و کمفروشي وجود ندارد.
اسکوئي با اظهار اميدواري از افزايش خريدهاي اينترنتي در کشور گفت: اين سبک خريدها، موجب کاهش اتلاف وقت و هزينه افراد ميشود.
قائم
مقام مرکز توسعه تجارت الکترونيک يکي از دلايل بالا رفتن انگيزه و اشتياق
مردم به انجام خريدهاي اينترنتي را نظارت دقيق و هميشگي بر فروشگاههاي که
نماد اعتماد دارند، بيان کرد و گفت: يکي از مزيتهاي بسيار مهم در کسب و
کارهاي اينترنتي، نظارت دائمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت بهداشت و
سازمانهاي نظارتي بر عملکرد اين فروشگاههاست.
انتهاي پيام/