جعفر
محمودي رئيس مرکز توسعه تجارت الکترونيک در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه
خبرنگاران گفت: قرار است سيستمي ارتباطي ميان مرکز توسعه تجارت الکترونيک و
سازمان حمايت از حقوق مصرفکنندگان راهاندازي شود که از طريق آن کليه
شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي به سازمان حمايت ارسال شود.
وي افزود: برقراري اين سيستم ارتباطي موجب تسريع رسيدگي و پيگيري شکايات مربوط به خريدهاي اينترنتي در کشور ميشود.
وي
با اشاره به اينکه تاکنون مرکز توسعه تجارت در ارتباط با دريافت شکايات
خريدهاي اينترنتي نقش ميانجي و مصالحهگر را ايفا ميکرده، اظهار داشت:
مرکز توسعه تجارت، شکايات دريافت شده را به فروشگاههاي اينترنتي ارسال
ميکرده و زمينه حل و فصل آن را فراهم ميآورد.
محمودي ادامه داد:
از اين پس با برقراري ارتباط سيستمي ميان مرکز توسعه تجارت الکترونيک و
سازمان حمايت از حقوق مصرفکنندگان، بلافاصله شکايات مربوط به خريدهاي
اينترنتي به صورت سيستماتيک به سازمان ارجاع و پيگيري ميشود.
انتهاي پيام/
ببخشید این صفحات تبلیغاتی که همیشه ی خدا رو صفحه، پشت سر هم نمایش داده میشن زده این اعصاب ما رو داغون کرده(تبلیغات برای بانوان و ساعتو ...)واقعا روانی شدم.تا میری یه مطلب علمی چیزی بخونی زارت اینا میاد بالا واقعا کشورمون همه چیزو مسخره گرفته.
لطفا راهنمایی کنید
راسی سرویس اینترنتی من 2030هسش