معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دوازدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران در مجتمع فرهنگی- آموزشی وزارت نفت در محمودآباد مازندران طی روزهای نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

عنایتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران سار ی؛ با بیان اینکه خود ایمنی، سرطان، آلرژی، نقص ایمنی، پیوند اعضاء، باروری و ناباروری و ایمنولوژی بالینی از محورهای این کنگره است، افزود: این کنگره دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان و پیراپزشکان بوده و حداکثر مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره تا پانزدهم دیماه است.

وی با بیان اینکه این کنگره مهم‌ترین نشست ایمونولوژیست‌ها در ایران به شمار می‌رود تصریح کرد: در این نشست آخرین یافته‌ها و پیشرفت‌های علمی در ایمونولوژی پایه و بالینی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه کنگره با شماره ۸۸۰۲۰۹۱۶-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس الکترونیکیwww. icia. ir مراجعه کنند.

وی، با بیان اینکه خود ایمنی، سرطان، آلرژی، نقص ایمنی، پیوند اعضاء، باروری و ناباروری و ایمنولوژی بالینی از محورهای این کنگره است، افزود: این کنگره دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان و پیراپزشکان بوده و حداکثر مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره تا پانزدهم دیماه است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تصریح کرد: در این نشست آخرین یافته‌ها و پیشرفت‌های علمی در ایمونولوژی پایه و بالینی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه کنگره با شماره ۸۸۰۲۰۹۱۶-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس الکترونیکیwww. icia. ir مراجعه کنند./س
/انتهای پیام
برچسب ها: دوازدهمین ، کنگره ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.